Na het inzien van mijn factuur van de maand juli 2013 vraag ik jullie aandacht voor het volgende.
Op vrijdag 26-07-2013 heb ik vanuit Duitsland meerdere malen telefonisch contact opgenomen met de Klantenservice 1200 om mijn internet in het buitenland werkend te krijgen. Omdat dit niet lukte heb ik derhalve op verzoek van de Klantenservice meerdere malen (terug) moeten bellen als het internet niet aan de praat was gekomen. Eenmaal 's avonds in het hotel bemerkte ik een tot stand gebrachte dataverbinding. Al bij het eerste telefoongesprek van de 4 in totaal werd mij duidelijk gemaakt dat het bellen naar 1200 óók vanuit het buitenland gratis was, hetgeen ik, omdat ik dit niet wist, uiterst plezierig vond.
Echter, wat zie ik nu op mijn factuur over de maand juli 2013 in rekening gebracht staan? Deze 4 telefoongesprekken als volgt gespecificeerd:
26-07-2013 12:51 Gesprek naar 0031612001399 00:03:51 1,11
26-07-2013 13:30 Gesprek naar 0031612001399 00:09:58 2,89
26-07-2013 13:44 Gesprek naar 0031612001399 00:09:52 2,87
26-07-2013 14:58 Gesprek naar 0031612001399 00:11:26 3,32
Dit is een totaal van 10,19 excl 21% BTW. De duur van de telefoongesprekken laat ook zien dat er niet vanuit werd gegaan dat deze gesprekken naar 1200 vanuit het buitenland kosten met zich meebracht.......
Wat is hier nu 'mis gegaan'? Zijn deze kosten abusievelijk in rekening gebracht? Of had de gesprekspartner van Simyo, ik heb er twee gehad, mij verkeerd geïnformeerd?
Graag verneem ik een uitleg en/of nog beter een creditering van deze ten onrechte bij mij in rekening gebrachte kosten.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie