.

Vraag

Korting op nieuw internet abonnement wordt niet verrekend

  • 25 June 2012
  • 3 reacties
  • 595 Bekeken

Badge
Het is nu al voor de 3e maand op een rij dat ik de korting niet krijg op mijn nieuwe internet abonnement. Vorige maand direct gebeld na ontvangst factuur, de incasso kon niet meer gestopt worden, maar volgende maand zu de verrekening van de 2x 7 euro teveel plaatsvinden. Dit is weer niet gebeurd en ook over de nieuwe maand heb ik de korting op internet veel van 16.99 voor 9.99 van 7,= niet gekregen. Nu dus al 21 euro te veel betaald!!

En waar kan ik zien tot wanneer dit loopt? Volgens mij heb ik het in maart afgesloten voor 1 jaar!

Met vr. groet Margreet

3 reacties

Badge +2
Beste marghil,

Wij hebben de korting op de internetbundel bij deze met terugwerkende kracht voor je toegekend. Op de volgende factuur zal je dit terugzien onder het kopje 'korting en verrekeningen'. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Badge
Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb nu 3 x 7,00 teveel betaald. Mijn abonnement zou per maand 6,99 +9,99 = 16,98 moeten kosten. Inmiddels heb ik in 3 maanden totaal 21 euro teveel betaald. Ik neem aan dat de volgende factuur 0,00 euro is, dan is er 17 van de 21 euro verrkend, de 4 euro die dan nog steeds tegoed zijn verrkenene jullie dan met de factuur daarop volgend?

Ik heb in maart volgens mij voor een aanbieding gekozen voor internet 16,99 minus 7,00 dus 9,99, voor de periode van 1 jaar ! Waar kan ik dat terugvinden?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi marghil,

Volgens onze gegevens heeft er inderdaad een dusdanige verrekening plaatsgevonden waardoor je nog een doorberekening ontvangt op je komende factuur (mits je in juni nog verbruikskosten veroorzaakt). De korting op de internet bundel is 6 maanden geldig. De korting op de belbundel is 12 maanden geldig.

Groetjes,

Alex

Reageer