.

Beantwoord

Korting Internetbundel te vroeg beëindigd?

  • 30 December 2012
  • 4 reacties
  • 457 Bekeken

Badge
Beste Simyo-er,

Vanaf november betaal ik 9.99 per maand voor internet 500 Mb. Hiervoor kreeg ik een korting van 2 euro per maand, welke volgens mij een jaar zou duren. Ik heb deze bundel echter pas vanaf juni 2012 en per november is dit kortingsbedrag komen te vervallen. Is dit correct, of is hier sprake van een fout bij jullie administratie?

Groet, Gertje
icon

Beste antwoord door Natascha 4 January 2013, 11:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Deze aanbieding op je internetbundel was 6 maanden geldig. Het klopt dus dat je korting had tot en met november. 
De aanbieding geldt niet meer.
Wat je kunt doen is overstappen naar een jaarabonnement. Daar heb  je ook voor 7,50 Euro  een 500 MB bundel.
In je maand flex abonnement betaal je rond 10 euro meen ik. 
Badge +6
Beste Simyo-er,

Vanaf november betaal ik 9.99 per maand voor internet 500 Mb. Hiervoor kreeg ik een korting van 2 euro per maand, welke volgens mij een jaar zou duren. Ik heb deze bundel echter pas vanaf juni 2012 en per november is dit kortingsbedrag komen te vervallen. Is dit correct, of is hier sprake van een fout bij jullie administratie?

Groet, Gertje


Hoi Gertje,

De korting die je kreeg op je internetbundel was voor 6 maanden. Na de 6 maanden komt de korting te vervallen.
Je betaalt nu per maand €9,99 per maand voor je internetbundel.
Badge
Goedemorgen,

Dat wat u aangeeft is volgens mij niet correct: Het zou gaan om een korting van 12 maanden. Waar is dit vastgelegd volgens uw informatie?
Deze korting tot afgelopen week wel in "mijn simyo" vermeld en is nu verdwenen. Graag een korte reactie.

Groet, Gert
Badge +1
Hoi Gertje,

Het klopt dat je korting geldig was voor zes maanden. De korting van je belbundel is wel 12 maanden geldig.

Dit stond in de voorwaarden, die je hebt geaccepteerd bij het activeren van de simkaart.

Reageer