.

Vraag

Korting internetbundel op factuur klopt niet

  • 25 September 2012
  • 16 reacties
  • 952 Bekeken

Ik heb een vraag over mijn factuur van augustus 2012. Ik was in de veronderstelling dat ik 6,99 voor mijn belbundel betaalde, en 4,95 voor 1gb internet (beiden actietarief) en betaal per maand 11,94. Maar de korting van de internetbundel kan ik op mijn nieuwe factuur niet terugvinden en moet nu ineens 17,11 betalen.

Dit vind ik erg vreemd, want als ik bij 'Bundel aanpassen' kijkt, dan is daar ook de 1gb internetbundel van 4,95 geselecteerd. Als ik had gezien/geweten dat ik deze maand meer moest betalen, dan had ik een andere internbundel gekozen (het actietarief was een jaar geldig, en mijn jaar is volgens mij bijna voorbij).

Graag zou ik horen hoe het zit met mijn factuur en tot wanneer precies het actietarief van mijn internetbundel loopt.

16 reacties

Reactie binnen 1 werkdag op het forum.. ik zie het.

Gaat lekker.
Badge +2
Beste Nadine,

Onze excuses dat je niet eerder een reactie hebt gehad. De korting op je internetbundel was 12 maanden geldig en is inmiddels komen te vervallen. Je betaald nu € 9,95 voor 1GB. Dit is zonder korting nog steeds goedkoper dan de huidige internetbundels die we aanbieden. Ons advies is dan ook om deze bundel gewoon te behouden.

Groetjes,

Arie
Beste Nadine, Onze excuses dat je niet eerder een reactie hebt gehad. De korting op je internetbundel was 12 maanden geldig en is inmiddels komen te vervallen. Je betaald nu € 9,95 voor 1GB. Dit is zonder korting nog steeds goedkoper dan de huidige internetbundels die we aanbieden. Ons advies is dan ook om deze bundel gewoon te behouden. Groetjes, Arie


Ik heb inmiddels al met Simyo gebeld (let wel, na meer dan 20 minuten in de wacht te hebben gestaan!) en mijn factuur is mij duidelijk. Voor het andere ga ik een klachtenbrief schrijven, aangezien mij niet duidelijk was wanneer de korting voor de internetbundel afliep.

Voor oktober heb ik mijn internetbundel gewijzigd naar een nieuw tarief (200mb voo 5 euro) want veel meer verbruik ik niet, dus dan ga ik geen 10 euro voor 1gb betalen. Dat is het me niet waard, dus ik behoud de bundel niet.

Ik moet zeggen dat ik niet erg te spreken ben over jullie klantenservice. Meer dan 20 minuten in de wacht om ook maar iemand aan de lijn te krijgen, reactie op het forum binnen 1 werkdag blijkt ook niet zo te zijn, en ik heb nog steeds geen reactie op mijn mail via het contactformulier.
Het is dat jullie goedkope tarieven hebben, anders wist ik het wel.
Badge +2
Beste Nadine*,

Goed om te horen dat de factuur nu duidelijk is voor je. Het is natuurlijk wel minder dat je zo lang in de wacht heb gestaan en dan je niet binnen 1 werkdag een reactie hebt ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Het is de aflopen weken er druk in de lijn. Hierdoor krijgen we veel meer berichten op het forum, twitter en de mail binnen dan gebruikelijk. Wij zijn uiteraard bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Graag vernemen wij wat je niet duidelijk was over de korting op de internetbundel.

Groetjes,

Arie
Ik ben op de zelfde manier opgelicht door simyo ook de kosten voor servicenummers kloppen bij mij niet die bel ik nooit maar krijg toch een rekening daarvoor van 10 euro.ik heb meerdere keren gebeld maar ook na 20 minuten niks verbinding word gewoon verbroken ik wil zo snel mogelijk weg bij simyo
Reputatie 2
Badge +1
Hey ivar,

Is er iets waarmee wij jou van dienst kunnen zijn?
Mijn factuur klopt niet. Als ik daarover wil bellen sta ik een half uur in de wacht, als ik daar een contact formulier voor invul krijg ik geen reactie. Hoe kan ik wel contact krijgen met simyo.
Ik kan mijn factuur wel storneren en niet betalen maar dan verwacht ik alleen maar dat ik afgesloten wordt.

Graag via dit medium een oplossing
Reputatie 5
Badge +10
Ik ben op de zelfde manier opgelicht door simyo ook de kosten voor servicenummers kloppen bij mij niet die bel ik nooit maar krijg toch een rekening daarvoor van 10 euro.ik heb meerdere keren gebeld maar ook na 20 minuten niks verbinding word gewoon verbroken ik wil zo snel mogelijk weg bij simyo

Hoi ivar,

Kan je aangeven wat er precies niet klopt aan de in rekening gebrachte servicenummers? Voor het bellen naar servicenummers wordt het tarief van het service nummer + het buiten de bundel tarief in rekening gebracht.

Mijn factuur klopt niet. Als ik daarover wil bellen sta ik een half uur in de wacht, als ik daar een contact formulier voor invul krijg ik geen reactie. Hoe kan ik wel contact krijgen met simyo.
Ik kan mijn factuur wel storneren en niet betalen maar dan verwacht ik alleen maar dat ik afgesloten wordt.

Graag via dit medium een oplossing


Welkom op het forum Gert-Jan,

Ik zie inderdaad dat je korting op de belbundel niet is toegepast de afgelopen 2 facturen. Op je oktober factuur zal je zien dat dit gecorrigeerd is. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Gert-Jan,

Ik zie inderdaad dat je korting op de belbundel niet is toegepast de afgelopen 2 facturen. Op je oktober factuur zal je zien dat dit gecorrigeerd is. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex



Hallo Alex,
Fijn zo'n snelle reactie. Ik zal de factuur van oktober afwachten. Zo ziet het er nu dan toch naar uit dat eea snel geregeld wordt.

Bedankt,

Groet
Gert-Jan.
Badge +2
Beste Gert-Jan,

Wij adviseren je even af te wachten tot de oktober factuur binnen is. Je zal zien dat het is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Ik heb ook een probleem met de factuur. In september is de korting niet in mindering gebracht maar bij het bedrag opgeteld. Hierdoor heb ik te veel betaald. Ik heb gebeld met het service nummer en hier werd bevestigd dat er een fout is gemaakt. Het zou bij de volgende factuur worden hersteld. Helaas dit is niet gebeurd want ik moet nu ineens het totale bedrag zonder korting betalen. Normaal na meer dan een jaar gebruik van simyo zou je zeggen maar twee maadn terug kreeg ik nog verlenging van het aanbod met een jaar. Dus ik dacht nog een jaar voor het actietarief. Vorige maadn stond dit actietarief nog op mijn simyo. Nu ineens niet meer. Dus ik heb het fout gefactureerde bedrag niet terug en moet ineens het volle pond betalen terwijl dit aangegeven was dat de korting was verlengd. Gezien de reacties hier heb ik de indruk dat er nu veel misgaat bij simyo. Graag toch oplossen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum diekhoes,

Ik zie inderdaad dat de korting op je belbundel Geregeld niet en verkeerd is toegepast. We zullen de teveel in rekening gebrachte kosten (€ 8,90) verrekenen met je oktober factuur. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Mijn factuur van augustus klopt ook niet, eerder al via twitter aangegeven maar kom opeens geen DM meer sturen.
De korting die ik maandelijks moet krijgen werd er niet afgehaald maar bijgeteld!!
Graag een reactie.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum treblado,

We zien inderdaad dat de korting voor de periode 1/9 - 30/9 niet goed is toegepast. We zullen de niet toegepaste korting alsnog verrekenen met je oktober factuur. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Op mijn factuur van november 2012 is de korting van 10 euro niet verwerkt. Hoe komt dat?

Graag snel een antwoord, want ik overweeg om een ander abonnement te gaan zoeken.

Mirjam
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mirjam2013,

Ik zie inderdaad dat je nog korting had moeten ontvangen. Door een fout is je korting op de internet bundel (7 euro per maand) per 2/12/12 gestopt. De korting had eigenlijk tot 5/1/13 moeten lopen aangezien je 6 maanden lang korting had moeten krijgen op de internet bundel. Ik zal de te weinig berekende korting laten verrekenen met je komende factuur. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer