heb een abonnement van 15,50 per maand. 100 minuten en 1500mb. Heb in juli 17 minuten te veel gebeld en 32mb te veel verbruikt... en dat kost mij 53 ****ing euro? Graag en snel antwoord, vind het ook raar dat jullie nuet bereikbaar zijn in het weekend, de klantenservice is na mijn mening slecht.
Nu ik toch bezig ben, heb van de week contact gehad met iemand van de klantenservice. Had een vraag over de kosten bij het opzeggen van mijn abonnement, kreeg toen te horen dat het kosteloos was. Heb vervolgens met belsimpel gebeld en kreeg te horen dat er waarschijnlijk wel kosten worden verrekend..
Op mijn vorige topic kreeg ik de reactie dat er wel kosten zijn voor het voortijdig opzeggen. Conclusie, krijg van simyo 2 verschillende antwoorden.. als ik er zelf niet meer achteraan was gegaan had ikvolgende week de factuur binnen gekregen met daarop de kosten voor het voortijdig opzeggen.
Hoop dat we tot een oplossing kunnen komen.
Beste antwoord door Naomi
Bekijk originele reactie