.

Beantwoord

Klopt het dat mijn facturen niet meer zichtbaar zijn in Mijn Simyo?


Badge
Voorheen kon ik de facturen en dus het bel/sms gedrag bekijken.
De facturen zijn verdwenen op de site, toch wil ik graag de factuur van maart nog ontvangen, wat nu?
icon

Beste antwoord door Sean 8 April 2016, 10:55

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hoi,

Is dit misschien voor jou van toepassing?

https://forum.simyo.nl/prepaid-68/waar-mijn-lowcall-belhistoriefacturen-33213
Badge
Hoi Raytje,

Bedankt voor de link.
Dit was inderdaad voor mij van toepassing en heb inmiddels ook gereageerd.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Trabantsmurf,

Welkom op het Simyo forum.

Klanten die zijn overgezet van Lowcall naar Prepaid hebben een volledig nieuw account gekregen. De oude facturen kun je daar niet meer inzien, maar gelukkig kan ik deze wel naar je mailen.

De factuur van maart is onderweg!

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt voor je hulp!
Badge
Alvast bedankt allemaal en de factuur zie ik wel verschijnen.
Jammer dat Simyo deze weg is ingeslagen.
Binnenkort weer een paar klanten minder bij Simyo, na jaren klant te zijn geweest.

Gr.Edwin
Badge
Ik zie net dat de factuur met het "belgedrag"van Februari is.
Ik wacht nog op de volgende factuur van April dus, met het belgedrag van maart.
Wanneer kan ik deze tegemoet zien?

Vr.gr.Edwin
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Edwin,

Wat jammer dat je niet blij bent met de overstap naar Simyo Prepaid 😞 Mag ik vragen wat er precies niet bevalt, behalve dat je jouw facturen nu niet kunt zien van het oude account?

Ah, de nieuwe factuur wordt binnenkort afgerond. Deze zullen we dan alsnog naar je mailen. Als jij over een week een seintje kunt geven, gaan wij kijken of hij afgerond is op het oude account en dan kunnen we het gelijk naar je opsturen.

Groetjes,
Angela
Badge
Waarom ik wegga?
Ik kan geen facturen meer inzien en dus ook geen belgedrag/ sms-en meer zien.
Het geld werd achteraf van de bank afgehaald, nu werkt het met beltegoed en ondanks dat je automatisch kunt opwaarderen vind ik dit niks.
Ook vind ik het niet van deze tijd dat na 30 april € 0.01 wordt berekend over de minuten dat je wordt gebeld.
Dit vind ik persoonlijk erg klant onvriendelijk.

Groetjes,
Edwin
Ik zou ook graag de factuur over de bestedingen van de maand maart ontvangen.

Groet, Paul
Reputatie 6
Badge +10
Waarom ik wegga?
Ik kan geen facturen meer inzien en dus ook geen belgedrag/ sms-en meer zien.
Het geld werd achteraf van de bank afgehaald, nu werkt het met beltegoed en ondanks dat je automatisch kunt opwaarderen vind ik dit niks.
Ook vind ik het niet van deze tijd dat na 30 april € 0.01 wordt berekend over de minuten dat je wordt gebeld.
Dit vind ik persoonlijk erg klant onvriendelijk.

Groetjes,
Edwin


Hoi trabantsmurf,

Wat jammer dat je aangeeft geen belgedrag meer te kunnen inzien. Natuurlijk kun je dit nog wel via Mijn Simyo. Dit is juist een stuk inzichtelijker geworden dan voorheen met LowCall. Je vindt al je verbruik (uitgaand) terug op Mijn Simyo onder het kopje 'Verbruik'.

Daarnaast ben ik heel benieuwd wat je bedoelt met 'Ook vind ik het niet van deze tijd dat na 30 april € 0.01 wordt berekend over de minuten dat je wordt gebeld'. Kun je dit uitleggen?

Ik heb een agendapunt aangemaakt om de factuur met de verbruikskosten van maart naar je toe te sturen. Deze ontvang je na 22 maart.

Groetjes, Tiury

Ik zou ook graag de factuur over de bestedingen van de maand maart ontvangen.

Groet, Paul


Hoi deridder,

Voor jou heb ik alvast de maart factuur met de verbruikskosten van de maand februari naar je toegestuurd. Ook voor jou heb ik een agendapunt aangemaakt om de factuur naar je toe te e-mail na 22 maart.

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
Hoi trabantsmurf en deridder,

Zoals jullie misschien al hebben gezien of gaan zien, krijgen jullie deze week een e-mail dat jullie factuur van LowCall klaar staat op Mijn Simyo. Deze e-mail kan helaas niet worden gestopt, dus vandaar dat ik jullie hier alvast van op de hoogte breng 🙂. Zoals jullie begrijpen kunnen jullie deze dus niet inzien, maar krijgen jullie enkele dagen later alsnog doorgestuurd per e-mail 🙂.

Ik hoop jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd!

Groetjes, Tiury

Reageer