Ik heb een factuur van u ontvangen betreffende €14,98 aansluitkosten notanummer 23190267.
Ik ervaar dit als vervelend, aangezien ik nooit heb kunnen bellen met simyo. En naar mijn inziens dan ook nooit aangesloten ben geweest.
Ik heb begin oktober mijn simkaart ontvangen van u en in de bijbehorende brief wordt geadviseerd om de simkaart meteen via internet te activeren. Op uw advies heb ik de simkaart dus ook direct geactiveerd (ik ben op de hoogte van de 7 dagen bedenktijd die dan ingaan, alleen wat heeft die 7 dagen bedenktijd voor zin als het nummerbehoud pas een maand later ingaat en ik dan pas kan checken of het een en ander wel werkt?) De simkaart bleek defect te zijn waardoor ik een week onbereikbaar ben geweest en niet heb kunnen bellen. Dit kwam omdat u mijn abonnement bij mijn vorige provider al een geruime week eerder heeft stop laten zetten. Dit is vervelend voor mij geweest.
Ik vind dat u niet de dienst heeft geleverd waar ik om gevraagd heb. Ik wilde kunnen bellen en niet een geruime week onbereikbaar zijn. Daarom vind ik het niet netjes dat u deze kosten toch in rekening brengt.
Ik wil u vriendelijk verzoeken om deze
nota te laten vervallen.
Met vriendelijke groet
Mevr D Verhoeven
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie