.

Beantwoord

Klacht over in rekening gebrachte aansluitkosten

  • 26 November 2012
  • 14 reacties
  • 619 Bekeken

Badge
Beste heer/mevrouw,

Ik heb een factuur van u ontvangen betreffende €14,98 aansluitkosten notanummer 23190267.
Ik ervaar dit als vervelend, aangezien ik nooit heb kunnen bellen met simyo. En naar mijn inziens dan ook nooit aangesloten ben geweest.

Ik heb begin oktober mijn simkaart ontvangen van u en in de bijbehorende brief wordt geadviseerd om de simkaart meteen via internet te activeren. Op uw advies heb ik de simkaart dus ook direct geactiveerd (ik ben op de hoogte van de 7 dagen bedenktijd die dan ingaan, alleen wat heeft die 7 dagen bedenktijd voor zin als het nummerbehoud pas een maand later ingaat en ik dan pas kan checken of het een en ander wel werkt?) De simkaart bleek defect te zijn waardoor ik een week onbereikbaar ben geweest en niet heb kunnen bellen. Dit kwam omdat u mijn abonnement bij mijn vorige provider al een geruime week eerder heeft stop laten zetten. Dit is vervelend voor mij geweest.

Ik vind dat u niet de dienst heeft geleverd waar ik om gevraagd heb. Ik wilde kunnen bellen en niet een geruime week onbereikbaar zijn. Daarom vind ik het niet netjes dat u deze kosten toch in rekening brengt.

Ik wil u vriendelijk verzoeken om deze
nota te laten vervallen.

Met vriendelijke groet
Mevr D Verhoeven
icon

Beste antwoord door Alex 27 November 2012, 17:34

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi debbie,

We hebben je simkaart retour ontvangen. Zoals ik in dit topic had aangegeven willen we graag de simkaart testen. Er zijn namelijk 2 simkaarten naar je adres verzonden welke het beide niet bleken te doen. Uiteraard is dit mogelijk, maar een simkaart is niet zo snel defect. De simkaart welke wij hebben ontvangen is echter niet de correcte. Dit is de inactieve simkaart. We hebben immers op op 12 november een vervangende simkaart gestuurd. Je had aangegeven dat deze het ook niet bleek te doen. We zouden graag deze simkaart willen ontvangen. Ik heb een privé bericht gestuurd met daarin het simkaartnummer van de simkaart welke wij graag willen testen. Indien de simkaart inderdaad niet blijkt te werken, kunnen we de aansluitkosten kwijtschelden.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex.
Ik heb beide simkaarten retour gestuurd.
Ik heb donderdag 22-11 gebeld met jullie klantenservice en heb gesproken met melitceo. Hij vertelde mij dat jullie beide simkaarten hadden ontvangen. Ik heb gevraagd aan hem of jullie de simkaarten al getest hebben. Hij vertelde mij dat jullie simkaarten nooit testen en dat ik gewoon moet betalen want ik heb geen gebruik gemaakt van de 7 dagen bedenktijd.
Vandaar dat ik deze "brief" nu op jullie forum aan jullie richt. Om te kijken of we tot een passende oplossing kunnen komen.
Groet debbie
Badge
Beste Alex,
Zijn de beide simkaarten al gevonden inmiddels?
Groet Debbie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi debbie,

Helaas kunnen we maar 1 simkaart terug vinden. We kunnen daarom helaas geen test uitvoeren. Daarom zullen de aansluitkosten worden teruggestort op je rekening. We kunnen immers niets uitsluiten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Netjes opgelost. Mag gezegd worden.🆒
Badge
Dat vind ik inderdaad netjes opgelost! Mag zeker gezegd worden. Bedankt voor alle moeite die je voor mij gedaan heb Alex.
Vriendelijke groeten debbie
Badge
Beste Alex.
Wanneer kan ik het retour bedrag verwachten op mijn bankrekening?
Groet debbie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi debbie,

Het bedrag zal binnen 2 werkweken op je rekening worden teruggestort.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex.

Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen van jullie op mijn bankrekening.
Kan ik het retour bedrag deze week nog verwachten?

Gr. Debbie
Badge +1
Er staat binnen twee werkweken en er is pas een week voorbij
Reputatie 7
Badge +9
Dan wordt het dus volgende week. Da's mooi want dan kan je nog net bij de Appie een kant-en-klaar zalmgebraad van Jamie Oliver meepikken voor de kerstdagen. 😮
Reputatie 4
Badge +8
Beste Alex.

Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen van jullie op mijn bankrekening.
Kan ik het retour bedrag deze week nog verwachten?

Gr. Debbie


Debbie, moed houden.
De twee weken zijn nog niet voorbij.
Tof dat het zo opgelost kan worden overigens!!!
Badge
Ik heb het bedrag retour ontvangen.
Bedankt!
Probleem opgelost
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven debbie.


Groetjes,

Alex

Reageer