.

Beantwoord

klacht. onterechte afsluiting. rekening is betaald. bewijsstuk overlegd.

  • 25 February 2014
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Klant: ja Type: klacht Categorie: Forum: Bericht: rekening van mijn beide telefoonnummers zijn betaald. Het betreft factuur 25777507 en 25967605, referentienummer 772607. Rekeningen zijn op 3 februari betaald, ruim voor 22 februari. Heb vandaag steeds andere info moeten opsturen, steeds andere info gekregen. heb printscreens, foto's, rekeningnummers , foto bankafschrift, alles toegestuurd, echter eerst werd het ene nummer geblokt, toen het tweede nummer. De ene medewerker zegt, ja ik zie dat u betaald heeft, de volgende zegt u heeft niet het juiste bewijs doorgestuurd. En zo ging het maar door, de hele dag, gesprek na gesprek, mail na mail, bewijsstuk na bewijsstuk.dag niet aan mijn werk kunnen besteden.  Mijn dochter die last heeft van paniekaanvallen niet bereikbaar, bang omdat ze nu niemand kan bellen,heb mijn werk niet kunnen doen. Mijn telefoon zou binnen een uur weer aangesloten zijn, die van mijn dochter ook. Tot op nu nog steeds niet gebeurd. ik heb gewoon tijdig betaald zoals u in alle betaalbewijzen kunt zien en zoals twee van uw medewerkers ook aangaven te kunnen zien. Handmatig, maar betaald is betaald. Bewijsstuk is bewijsstuk. Ik heb zelfs een foto van mijn bankafschrift gestuurd dat de rekeningen op twee februari betaald zijn. Ik kan het nu hogerop spelen echter ik kan u ook de kans geven dit zelf op te lossen. Ik vraag u onze toestellen weer aan te sluiten en een tegemoetkoming te bieden. ik heb nog niet eens excuses ontvangen van uw medewerkers.
Groet,
M. Barthels
icon

Beste antwoord door Alex 26 February 2014, 14:54

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mirba,

Klinkt inderdaad als een vervelend verhaal 😞. Ik zie dat je via email ook al contact hebt gehad over beide aansluitingen. Wat ik zie, is dat er een aantal handmatige betalingen zijn gedaan. Deze handmatige betalingen herkent ons systeem niet altijd. Vandaar dat we ook altijd vragen via de iDeal link te betalen. Dan wordt de betaling direct gekoppeld aan de betreffende aansluiting. Doordat er handmatige betalingen zijn gedaan, hebben wij betaalbewijzen nodig om na te kunnen gaan of de betalingen binnen zijn gekomen. Maar ik zie dat er vandaag inmiddels al telefonisch contact is geweest met één van onze medewerkers.

Ik heb begrepen dat je nu goed bent geholpen. Klopt dat? Beide aansluitingen zijn weer actief. Mocht je toch nog vragen hebben, kun je ze natuurlijk altijd hier stellen 🙂.

Groetjes,

Alex

Reageer