.

Kan op de factuur ook de totale tijdsduur worden opgeteld?

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Badge
Het lijkt mij niet moeilijk naast de bedragen, ook de tijden per categorie op te tellen en te vermelden op iedere factuur.

2 reacties

Misschien dat ik je idee verkeerd begrijp maar kijken op mijn factuur zie ik wel degelijk de totale tijdsduur van alle uitgaande gesprekken onderverdeeld in categorieën bijvoorbeeld het bellen naar mobiele nummers. Daar staat dan dat ik bijvoorbeeld 30x gebeld heb naar mobiele nummers met een totale tijdsduur van bijvoorbeeld 5 uur, 23 minuten en 30 seconden.

Onderstaand een voorbeeld van één van mijn facturen waarbij ik vanuit privacy overweging de cijfers heb gemaskeerd.

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Caraboa,

Welkom op het Simyo Forum. Deze vraag heb je gisteren ook gesteld via Facebook openbaar en Facebook privé. Ik wil je vragen om voortaan één kanaal te gebruiken zodat er geen dubbel werk gedaan hoeft te worden. Nu heeft Ray (ook een klant) dit voor je uitgezocht terwijl je al geholpen was. Dat is natuurlijk een beetje zonde.

@Ray, ik begreep de vraag in eerste instantie ook niet. Caraboa zou graag willen zien dat de 3 getallen van tijdsduur, onderin zouden worden opgeteld tot één totale tijdsduur.

Zoals ik gisteren heb uitgelegd, zou het inderdaad mogelijk moeten zijn om die tijden bij elkaar op te tellen. Wat waarschijnlijk de reden is geweest om dit niet te doen is het feit dat deze verschillende categorieën meer of minder kunnen kosten. Daarnaast worden minuten afgerond naar boven. De totale gesprekstijd zegt dus niets over de uiteindelijke kosten.

Ik heb dit voor je doorgegeven aan de afdeling die hier over gaat om dit eens na te kijken. Ik verwacht alleen niet snel dat dit aangepast zal gaan worden aangezien dit juist voor verwarring kan zorgen bij andere klanten. Als je zelf wel graag wilt weten wat de exacte gesprekstijd is, dan kun je de categorieën bij elkaar optellen.

Dankjewel voor het antwoorden Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer