.

Beantwoord

Kan mijn contract overgenomen worden door mijn werkgever?

  • 9 September 2016
  • 2 reacties
  • 275 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Mijn werkgever heeft aangeboden mijn Simyo telefoonabonnement (dat ik voor prive en zakelijk gebruik) direct te gaan betalen, maar dan moet het contract wel op naam worden gezet van het bedrijf.
Echter het formulier voor contractovername voorziet alleen in een natuurlijk persoon die het contract overneemt, niet dat een bedrijf het contract overneemt.
Is contractovername door mijn werkgever wel mogelijk?
icon

Beste antwoord door Jihane 11 September 2016, 15:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey ACK,

zie https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kan-ik-een-zakelijk-abonnement-afsluiten-14
voor meer info.
Volgens mij is het mogelijk als je dit opvolgt:

Je kunt ervoor kiezen om een abonnement aan te schaffen op naam en rekening van je bedrijf. Zorg er dan wel voor dat de bedrijfsnaam overeenkomt met de tenaamstelling van je zakelijke rekening. Je kunt dit aangeven bij stap 3 van je bestelling.
Lukt het zo?

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hi ACK,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je werkgever je abonnement wilt overnemen! Je hebt gelijk: op het contractovernameformulier zie je staan dat het op iemands naam moet staan. Dit is ook zo als iemand een nieuwe bestelling plaatst. Je kunt dan gewoon de bedrijfsnaam invullen onder 'naam', en voor de rest bijvoorbeeld je eigen geboortedatum enzovoorts invullen. Als je dan het overnameformulier laat ondertekenen door je werkgever, kun je 'm mailen naar contractovername@simyo.nl. Wil je daar een kopie van je eigen ID aan toevoegen en een kopie van een bewijs dat je daar werkt? (Denk aan bijvoorbeeld je werkcontract of loonstrook (zonder cijfers uiteraard).

In de mail dien je ook te vermelden dat het gaat om contractovername door een bedrijf. Refereer ook naar dit topic. Let je erop dat de naam waarop je het contract zet moet overeenkomen met de naam waar het bankrekening nummer op komt te staan? :)

Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag!

@ PaulH: Super, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer