.

Beantwoord

Kan mijn 06-nummer toegevoegd worden aan mijn Prepaid facturen?

  • 27 January 2017
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

Badge
Ik heb twee simyo simkaarten. Van een van beide kan ik de belkosten declareren.
Op de Simyo facturen ontbreekt echter het 06-nummer van de betreffende simkaart.
Zouden jullie dat willen aanpassen?

Dit verzoek heb ik al eerder via dit forum geplaatst, maar daar is jammer genoeg nooit actie op ondernomen.
Ik hoop dat deze m.i. eenvoudige aanpassing nu wel wordt doorgevoerd.

Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Caspar 30 January 2017, 12:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Als je de betreffende factuur download, als .pdf, en deze opent zie je rechtsboven in je nummer staan als aansluitnummer..
Badge
Het aansluitnummer staat niet vermeld in mijn facturen. Ik heb twee prepaid abonnementen. Daarin wordt wel een factuurnummer vermeld (beginnend met letters AA), en verder de omschrijving: 'iDEAL betaling aan Simyo'. Na die betaling werd het beltegoed van het betreffende 06-nummer verhoogd, dus de koppeling met dat nummer is bekend.
Dan moet het toch mogelijk zijn het 06-nummer ook in prepaid-facturen te vermelden.
Misschien handig om meteen aan te geven dat het om Prepaid gaat..

Omdat je het over facturen had ging ik er logischerwijs vanuit dat het een abonnement betrof. Bij Prepaid noemen ze het in eerste instantie een betalingsoverzicht maar zodra je het bestand gedownload hebt is het ineens wel een factuur. Vandaar de verwarring.

Inderdaad, op het betalingsoverzicht staat een nummer maar wel een naam.

@Simyo, kunnen jullie aan te passen..? Maakt het voor iedereen duidelijker denk ik maar 🙂
Badge
Beste Ray,
Bedankt voor je reactie en de ondernomen actie.

Ik had er niet bij stilgestaan dat abonnementen en prepaid bij Simyo administratief in twee onderscheidende domeinen vallen. Excuses voor de verwarring.

Ik hoop dat nu door jouw bemoeienis het door mij aangekaarte probleem wordt opgelost.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Alden,

Leuk dat je je vraag op 't forum plaatst. Er staat inderdaad geen telefoonnummer op het betalingsbewijs van een Prepaid opwaardering. Ik kan deze helaas niet zo 1,2,3 toevoegen, maar hopelijk kunnen de technische jongens van Simyo dat wel!

Ik heb het idee op onze Wall of Change gehangen. Op deze manier komt jouw idee bij de juiste persoon terecht en zal er gekeken worden of dit mogelijk is. Hopelijk zie jij dus snel je 06-nummer terug op je Prepaid facturen!

@Raytje bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Caspar, dank je wel voor het oppikken van deze toppic en het 'aanhangig' maken ervan.

Ik wacht af.

Groeten,

Albert den Heijer
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Alden,

Graag gedaan namens mijn collega. Zodra we een terugkoppeling hebben ontvangen, laten we het uiteraard weten.

Bedankt voor je suggestie!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

Reageer