.

Beantwoord

Kan ik op mijn factuur de telefoonnummers terugvinden die ik heb gebeld en ge-sms't?

  • 24 September 2014
  • 3 reacties
  • 1146 Bekeken

Ik wil graag weten of ik de sms nr op mijn rekening te zien krijg en hoe ik ze kan wissen als ik inlog bij mijn ziggo
icon

Beste antwoord door Ernst 25 September 2014, 17:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi wondergirl, welkom op ons forum :)

Ik heb je vraag even verplaatst naar het forumonderdeel Factuur, maar eerlijk gezegd begrijp ik hem niet helemaal 😕

Als je vraag is of we SMS berichten van je factuur kunnen verwijderen, dan moet ik je helaas teleurstellen; dat kan niet. Als je vraag gaat over je factuur op Mijn Ziggo moet ik je weer teleurstellen; je hebt dit bericht geplaatst op het Simyo forum.

Als je vraag voor ons is, zou je hem dan anders kunnen formuleren?
Staan mijn nummers die ik sms ook op de rekening en wanneer gaan de nummers weg die ee staan in mijn geschiedenis gr
Reputatie 4
Badge +10
Hoi wondergirl,

Bedankt dat je je vraag hebt verduidelijkt :)

Ik begrijp dat je wilt weten of je nummers op je rekening staan. Op je factuur kan je de nummers aflezen. Je kan op je factuur zien naar welke nummers je hebt gebeld en ge-sms't 😮 Al je facturen kan je vinden op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn facturen.

Je vraagt ook wanneer je nummers weggaan in jouw geschiedenis. Bedoel je de geschiedenis in je toestel? Alle toestellen verschillen van elkaar. We kunnen hierom niet zeggen wanneer je nummers weggaan uit je geschiedenis. Sommige toestellen slaan je geschiedenis bijvoorbeeld een aantal maanden op. Je kan het beste navragen bij je toestelfabrikant wanneer en/of je nummers worden verwijderd ;)

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Reageer