.

Beantwoord

Kan ik mijn BTW-facturen vanaf april 2017 ontvangen?

  • 19 April 2018
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

In april 2017 ben ik voor mezelf begonnen en nu begreep ik van mijn boekhouder dat ik voor de Belastingdienst facturen nodig heb waar de BTW op staat aangegeven. Is het mogelijk dat ik deze nog ontvang vanaf april 2017? Inmiddels heb ik ook bij de instellingen aangegeven dat ik voortaan een BTW factuur wens te ontvangen.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Thomas 19 April 2018, 13:31

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo Johanna31,

Welkom bij ons op het Simyo Forum! 😉

Leuk dat je voor jezelf begonnen bent, hopelijk gaat het je voor de wind! Wat goed dat je al gevonden hebt dat je de BTW informatie kan laten toevoegen aan je facturen via Mijn Simyo>Persoonlijke instellingen! Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin je e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer, dan stuur ik je de facturen daarna toe.

Een privéberichtje sturen doe je door op het bolletje naast mijn naam te klikken en daarna op het envelopje rechtsboven. 📩

Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Thomas
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Johanna31,

Bedankt voor je privébericht aan Thomas! 🙂

Zojuist heb ik je per e-mail de BTW voor de facturen vanaf april 2017 verstuurd. Heb je deze ontvangen?

Wil je graag je naam toevoegen aan je aansluiting? Dat kan! Stuur ons in dat geval een bericht via het contactformulier met hierbij een kopie van je ID-bewijs en het uittreksel van de KVK. Binnen vijf werkdagen zorgen we ervoor dat je bedrijfsnaam wordt toegevoegd op je factuur.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Els
Hoi!

Ook ik wil graag nog de facturen van 2018 met btw ontvangen. Kan dat? Ik heb nu ook bij instellingen aangezet dat ik facturen met btw wil ontvangen ;)

Groet,
Susan
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Susan,

Welkom op het forum!

Natuurlijk kan je deze facturen met BTW ontvangen! Goed dat je BTW-factuur nu aan hebt gezet. Ik heb je een mail gestuurd met een PDF-bestand. Heb je deze ontvangen?

Groetjes,
Ashweeta
Ik heb je e-mail ontvangen! Dank, Susan
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Susan_08,

Dat is fijn om te lezen. In het vervolg zul je jouw facturen inclusief BTW-info ontvangen. ;)

Groetjes,
Thomas

Reageer