.

Beantwoord

Kan ik facturen ouder dan 1 jaar downloaden?


Ik wil de facturen van 2015 downloaden, echter alleen de facturen tot één jaar terug staan in Mijn Simyo. Hoe kan ik toch oudere facturen downloaden?
icon

Beste antwoord door Angela 26 April 2016, 11:10

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Cire,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat heb je goed gezien! Je kunt via Mijn Simyo inderdaad je facturen tot 1 jaar terug downloaden en opslaan. Gelukkig kunnen wij de facturen die ouder zijn dan een jaar naar je mailen :)
Ik begrijp dat je ze facturen van heel 2015 nodig hebt. Om er zeker van te zijn dat je alle facturen hebt, heb ik de factuur van januari tot mei 2015 naar je gemaild.

Het kan voorkomen dat deze e-mail in de 'spam' of 'ongewenste' inbox terecht komt. Controleer deze ook voor de zekerheid als je niet direct een e-mail in de inbox ziet. Laat je het weten als je de facturen ontvangen hebt?

Groetjes,
Angela
Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem, Ik wil de 2015 facturen downloaden maar het eerste halfjaar is niet meer beschikbaar.
Zou je mij mijn facturen ook willen mailen?

veel dank,

Han
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Hanno,

Wat vervelend dat je niet bij de benodigde facturen kunt komen. Zoals mijn collega al aangaf, is het helaas niet mogelijk om facturen ouder dan een jaar in te zien via Mijn Simyo.

Ik heb de facturen uit 2015 daarom meteen naar je toegestuurd per e-mail.

Heb je deze ontvangen?

Groetjes,
Sean
Hallo Sean,

Ja, veel dank voor de snelle service!!
groet ,

Hanno
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hanno,

Ook namens Sean: heel graag gedaan! :)

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Hallo Simyo,

Hier hetzelfde euvel: graag de facturen v 2015! i.i.g. t/m oktober, de rest van 2015 heb ik nog nét.

Bij voorbad dank!
Fant
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fant!

Welkom op het Simyo Forum!

Ik heb jou meteen de facturen toegestuurd via e-mail! 🙂 Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Beste Simyo,

Niet bijster origineel....maar ik zou ook graag oudere facturen gemaild willen hebben. Het gaat om facturen vanaf april 2015. Kan dat? Dank!!
groeten,
marijke
Badge +7
Hoi ML503,

Welkom op het Simyo forum! :D

Natuurlijk kunnen we jou ook de oude facturen mailen! Ik heb je zojuist je facturen van april 2015 tot en met december 2015 gestuurd. Laat je weten of je ze ontvangen hebt?

Groetjes,
Samantha
Beste mensen van Simyo, ook ik heb hetzelfde probleem....mag ik aub de facturen van januari tot en met oktober ontvangen per mail? Heel veel dank!
Manon
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Manon Roovers,

Welkom op het Forum! :D

Erg vervelend dat jij je facturen niet kunt inzien. Op jouw verzoek heb ik je facturen van januari tot en met oktober 2015 naar je gemaild. Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Beste Simyo,
Ik zou graag ook de facturen van 2015 willen hebben. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de facturen van januari 2015 t/m oktober 2015 naar mij te sturen? Bijvoorbaat dank!
Met vriendelijke groeten
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Chdet,

Welkom op het Simyo forum

Dat wil ik heel graag 😃 Ik zal ze meteen mailen naar het bij ons bekende e-mailadres. Laat je me weten of je de facturen in goede orde hebt ontvangen?

Groetjes,
Sean
Hallo beste mensen van Simyo....
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik de facturen van 2016 op de mail?
Ik ben zo dom geweest ze niet op tijd op te halen en in de boekhouding te stoppen.....
Alvast heel veel dank!
Manon
dubbel gestuurd
Beste Simyo: waarom sturen jullie geen facturen?. Mijn Simyo werkt erg goed (bv om codes te achterhalen) , maar jaarlijks 12 keer inloggen om een factuur te krijgen heb ik echt geen tijd voor . Ik heb wel 30 van die client accounts (en passes). Ik vind dat een dienstverlener een factuur moet sturen. Ik denk trouwens dat jullie dat ook wettelijk verplicht zijn.
Voorstel, attach dat PDFje gewoon even aan die kostenmail. Dan kan ik het tenminste documenteren zonder eerst bij jullie op de koffie te moeten.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Manon,

Je mag alles aan ons vragen hoor! Wij helpen je graag verder!

Ik heb de facturen van 2016 naar je gemaild. Je kan de facturen in de boekhouding stoppen!

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Simyouser,

Goed dat je dit navraagt!

Ik snap dat het veel tijd kost om in te loggen en de factuur te downloaden. Wij zijn niet verplicht de facturen te mailen maar wel verplicht om deze te publiceren. Wij sturen je een mailtje wanneer de factuur klaar staat op Mijn Simyo. Daar kan je de facturen bekijken en downloaden.

Bij ons kan je particuliere abonnementen afsluiten en geen zakelijke abonnementen. Wij focussen ons daarom op particuliere en niet op bedrijven.

Helaas moet je toch de facturen downloaden via Mijn Simyo.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Ashweeta
Ik heb de facturen van 2017 nodig. Ze zijn niet allemaal te downloaden (ontzettend onhandig). Het gaat om januari, februari en maart 2017.
Hallo beste mensen van Simyo....
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik de facturen van 2016 op de mail?
Ik ben zo dom geweest ze niet op tijd op te halen en in de boekhouding te stoppen.....
Alvast heel veel dank!
Manon


Ik zou het niet dom willen noemen. Het is bloedirritant dat je tegenwoordig overal zelf je facturen moet gaan downloaden, en dat ze dan nog beperkt beschikbaar zijn ook.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi aaabbbcccddd,

Het klopt dat je op Mijn Simyo niet alle facturen kan downloaden. Op Mijn Simyo kan je de facturen van 1 jaar geleden downloaden. Ik snap dat je het onhandig vindt dat je niet alle facturen kan downloaden. Maar gelukkig bewaren wij de facturen van twee jaar geleden nog! Ik heb de facturen van januari, februari en maart naar je gemaild.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer