.

Beantwoord

Kan ik een tussentijdse factuur krijgen ivm afsluiting na hogekosten?

  • 7 April 2016
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Na een gesprek van ±90 min. met een klant in Israël ben ik afgesloten vanwege de te hoge kosten in een dag (>€100,-). Ik wist niet dat deze limit bestond, maar ben ook verbaasd over het extreem hoge tarief.

Nu zou ik sowieso de kosten declareren bij mijn werkgever, alleen daarvoor heb ik dus een factuur nodig. Alleen krijg ik die pas over dik 2 weken. Ik heb nu niet de ruimte om deze exorbitant hoge kosten (of iig de aanbetaling van €100,- om weer aangesloten te worden) voor te schieten. Het is dus zaak die declaratie zo snel mogelijk in te dienen...met een factuur dus.

Ik zou dus graag ofwel een tussentijdse nota krijgen, ófwel een nota van alleen die te declareren kosten.

Is zoiets mogelijk? Of moet ik nu 2 weken wachten tot ik de nota heb, dan de declaratie indienen en maar hopen dat die wel snel verwerkt wordt, zodat ik misschien over een week of 3 weer kan bellen..?

Of zijn er nog andere manieren om hier een mouw aan te passen?

Ik ga sowieso morgenmeteen met mijn werkgever praten, en ik d denk dat hij de sitiatie wel snapt en bereid is om hier in te springen.
icon

Beste antwoord door arri 7 April 2016, 20:11

Bekijk originele reactie

6 reacties

..bij te springen, maar het is erg handig om een factuur/nota of iig een soort overzicht te kunnen overleggen met de gesprekken en kosten waarom het hier gaat.

dank

arri
Na een gesprek van ±90 min. met een klant in Israël ben ik afgesloten vanwege de te hoge kosten in een dag (>€100,-). Ik wist niet dat deze limit bestond, maar ben ook verbaasd over het extreem hoge tarief.



Simyo heeft hele mooie service pagina's waar o.a. de tarieven geplaatst zijn. Bot gezegd, je had het kunnen weten alvorens je het gesprek zou gaan voeren. Heb je nu weinig aan, dat snap ik maar je zit nu wel met een uitdaging.

https://www.simyo.nl/tarieven/buitenland

Op je Mijn Simyo pagina staat als het goed is een vermelding waarin je word gewezen op de mogelijkheid van het doen van een tussentijdse betaling. Als dit is voldaan word doorgaans vrij snel ook de blokkade opgeheven.

Meer info daar over vind je hier .

Details van je verbruik kun je ook op je Mijn Simyo inzien, simpel gezegd onder het kopje verbruik.
Mijn excuses!

Ik had gewoon meteen even op https://mijn.simyo.nl/ moeten kijken, daar staan de kosten namelijk inderdaad duidelijk gespecificeerd, compleet met de gebelde tijden en nummers.

Ik ging in eerste instantie volledig af op de Simyo android-app, waar informatie over de afsluiting door hoge kosten volledig ontbreekt..

Het antwoord is dus: Log in op mijn.simyo.nl ; daar vind je een overzicht en specificatie van alle kosten.

Dit topic kan dus gesloten worden.

Dank,
arri
Iedereen kan een foutje maken toch 😉 We zijn menselijk. Ik wees je erop omdat je nu een probleempje hebt.

Simyo sluit in principe geen topics, omdat er info in kan staan die voor andere klanten ook nuttig kan zijn.

Simyo zal overigens ook nog wel een reactie geven..
Dank Raytje!

Jouw bericht en het mijne hebben elkaar gekruist en ik had de kosten specificatie inmiddels gevonden.
Ook dank voor de aanvullende informatie.

Tot slot nog feedback voor het geval Simyo-medewerkers dit lezen:
De email waarin de situatie uitgelegd wordt, komt op mij niet erg betrouwbaar over, en is ontzetten makkelijk te `spoofen` - met andere woorden: Door anderen na te maken/faken, zodat men door middel van fishing mensen kan misleiden tot het over maken van geld naar rekeningen van derden.
Ik denk dat het beter is om mensen voor volledige informatie te verwijzen naar mijn.simyo.nl - om daar de betaal gegevens te vermelden.

Tot zover mijn 2 centen

.arri
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Arri,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je bent afgesloten voor hoogverbruik. Dit doen wij uit voorzorg, om de hoge kosten enigszins te beperken.

Natuurlijk wil jij zo snel mogelijk weer worden aangesloten, en ik zie dat de blokkade inmiddels is opgeheven.

Fijn dat je de gespreksspecificatie hebt gevonden en dat het probleem is opgelost.

Bedankt voor jouw feedback over het e-mailbericht. Dit ga ik doorsturen naar mijn collega's van de financiële afdeling!

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt voor je hulp!

Reageer