.

Beantwoord

Kan ik een regeling treffen voor mijn factuur?

  • 30 June 2016
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

Hallo,
Ik zou graag een betalingsregeling willen afspreken voor de laatste 2 facturen.
Kan dat?
B.v.d.
Groet
J. Pulles
icon

Beste antwoord door Angela 1 July 2016, 15:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Persoonlijk zou ik hierover geen topic openen maar hebben gebeld.

Met persoonlijk contact, tekst en uitleg kun je wellicht ook rekenen op meer begrip van bedrijven maar vooral even de " waarom" kenbaar maken. Neem wel even de betreffende facturen en nummers bijdehand.

Succes gewenst in ieder geval.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/uitstel-van-betaling-betalingsregeling-277?c=105

of

1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).
Succes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi pullesj,

Welkom op het Simyo Forum.

Het kan altijd een keer voorkomen dat je een factuur niet in 1 keer kan betalen. Gelukkig kunnen wij dan een verzoek neerleggen bij onze finance afdeling om een regeling voor je te treffen.

Het is mogelijk om een regeling voor een factuur te treffen als deze 'gesloten' is. Dit betekent dat we jou alvast een voorstel doen voor beide facturen maar alleen de factuur van mei kunnen doorvoeren. We maken een agendapunt aan en zorgen ervoor dat ook de factuur van juni geregeld wordt. Je hoort zo snel mogelijk van mijn collega's van de afdeling Finance. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@stn, bedankt voor het meedenken! Ook via het forum zit je helemaal goed voor je vragen over je factuur en het betalen hiervan 🙂 Een beller is natuurlijk wel sneller!

Groetjes,
Angela
Ja bedankt,
Bel mij aub voor de afbetaling.
Gr
Jim
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jim,

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Hij heeft jouw verzoek meteen doorgezet naar de financiële afdeling, zodat zij zo snel mogelijk een regeling met je kunnen treffen.

Laat je het weten als er nog onduidelijkheden zijn?

Groetjes,
Sean

Reageer