.

Beantwoord

Kan ik een nieuw factuur krijgen met mijn nieuwe adresgegevens?

  • 10 February 2018
  • 8 reacties
  • 158 Bekeken

Guys,

Ik heb vandaag mijn adresgegevens verandert. Kan ik een nieuw termijnfactuur krijgen van de vorige maand met mijn nieuwe adresgegevens? Of moet ik gewoon een maand wachten? Ik heb de juiste adresgegevens nodig om te bewijzen dat ik er woon.
icon

Beste antwoord door Asma 11 February 2018, 13:55

Bekijk originele reactie

8 reacties

Weet niet waar je dat voor moet bewijzen maar een factuur van een bedrijf, in dit geval Simyo, bewijst niet zoveel. Ik kan namelijk ook op MijnSimyo jouw adres noteren bijvoorbeeld zonder er te wonen.

Meestal is een uittreksel bevolkingsregister een bewijs van het adres waar je staat ingeschreven. Deze haal je bij het gemeentehuis van je gemeente.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Kix21,

Welkom op het Forum!

Wat fijn dat het is gelukt om je adresgegevens te wijzigen. Zodra de wijziging bij ons bekend is zullen ze zichtbaar zijn op je volgende factuur. In dit geval is dat je februari factuur, die rond 14 maart op Mijn Simyo staat. Helaas is het niet mogelijk om je een oude factuur te sturen met je nieuwe adresgegevens.

Heb je hier meer vragen over?

@Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma
Bedankt voor je reactie Asma, het is helder. Ik weet niet wie de reactie van @Ray als beste antwoord heeft aangemeld. Maar hij geeft antwoord en suggesties op hele andere dingen. Mijn vraag ging om een simyo factuur waar jij wel antwoord op hebt gegeven. Dus wat mij betreft helemaal geen '@Ray bedankt'
Mijn reactie was gebaseerd op de onderstaande uitspraak van niemand anders dan jijzelf.

Ik heb de juiste adresgegevens nodig om te bewijzen dat ik er woon.



Ik reageerde dus enkel op het gegeven dat een factuur niks bewijst, enkel een uittreksel van het bevolkingsregister.

@Asma heeft mijn reactie als beste beantwoord, ben het met je eens dat mijn reactie dat niet is. Mijn reactie kun je heb beste zien als informatief.
@Ray wellicht was deze reactie bedoelt om het één en ander te verduidelijken. Maar het was mij al bekend waarom jij reageerde zoals je reageerde. Maar anders dan jij doet vermoeden, ben ik geen super grote debiel. Ik weet dat in mijn situatie een simyo factuur genoeg is. Jij komt heel belerend en bijna denigrerend over. Ook al is dat wellicht niet jouw insteek. Ik ga hier verder ook niet op in. Jij houdt van forum reageren, moet je vooral doen. Wellicht een kleine tip aan jou. Reageer gewoon inhoudelijk op de vraag in plaats van zelf assumpties te maken wat iemand nodig heeft. En als je het antwoord niet weet, is niet reageren ook een optie. Is vaak simpeler 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Kix21,

Ik snap dat Asma het antwoord gaf waar je naar op zoek was. Ik heb daarom haar antwoord alsnog geselecteerd als antwoord. Zoals Ray zegt, reageerde hij op het bewijs-gedeelte van je verhaal. Op zich ook zinnig om te weten natuurlijk!

Groetjes,
Jihane
Maar anders dan jij doet vermoeden, ben ik geen super grote debiel.


Knap dat jij mijn vermoedens weet.

Ik ben hier puur om andere klanten te helpen. Mijn reacties zijn gebaseerd op wat ik lees. Dat jij al op de hoogte was / bent van wat ik schreef, prima toch? Maar dat haalde ik niet uit jouw start bericht. Je zou ook kunnen zeggen, beste Ray bedankt maar het ligt even anders maar dat is persoonlijk. Niks mis mee toch? En voor een ieder een stuk duidelijker.



Fijn weekend.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ray,

Ook namens mij bedankt voor je reactie. Kix21 heeft antwoord en is tevreden, jij hebt voor aanvulling gezorgd. Laten we het hier verder bij houden.

Groetjes,
Niels

Reageer