.

Beantwoord

Kan ik een melding krijgen op mijn telefoon bij € 50,00 buitenbundelkosten?

  • 26 September 2018
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Hoi Simyo,

Al jaren ben ik trouwens klant bij jullie en erg tevreden met mijn abonnement en jullie service. Ik heb echter nu een vraag. Afgelopen week ben ik onbedoeld ver buiten mijn internetbundel gegaan. Jullie eerste melding hierover heb ik gekregen via de sms, toen heb ik 5 MB extra gekocht. Toen deze op was, hebben jullie me wederom een bericht gestuurd, maar dit bericht heb ik in de drukte van de dag helaas niet gelezen, enorm onhandig van mij natuurlijk.

Nu ik hier net achter kwam heb ik inmiddels 120 euro buiten mijn bundel besteed. Zouden jullie mij voortaan wat eerder kunnen waarschuwen, bijvoorbeeld als ik 50 euro buiten mijn bundel zit? Ik ben hier nu erg van geschrokken, 120 euro is veel geld.

Groeten,
Melanie
icon

Beste antwoord door Thomas 27 September 2018, 09:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hi Melanie123,

Welkom bij ons op het Simyo Forum! :)

Ik kan me voorstellen dat je flink baalt van zo'n hoge rekening, daar zit niemand op te wachten. Wat je hier voorstelt vind ik een slim idee, een melding als je een bepaald bedrag over je bundels heen bent. Dit doen we trouwens al, namelijk als je binnen 24 uur 100 euro of binnen 7 dagen 250 euro buiten je bundel zit. Dit kunnen we helaas niet toespitsen per persoon. Het is daarom slim om - zeker na zo'n sms - even de Mijn Simyo app goed in de gaten te houden. Ook kun je op Android telefoons zelf een limiet instellen, superhandige tips hiervoor lees je hier.

Ik stuur je zo ook nog even een privéberichtje om te zien of we nog meer voor je kunnen betekenen.

Mocht je nog vragen of andere goede suggesties hebben, je weet ons te vinden! :)

Groetjes,
Thomas

Reageer