.

Beantwoord

Kan ik een bevestiging krijgen van het aankoopbedrag van mijn Prepaid kaarten?

  • 13 July 2016
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Beste,

Ik heb 2 prepaid kaarten bij jullie besteld, gekregen en het werkt allemaal.
Ik zou daar graag een bevestiging van het aankoopbedrag willen hebben.

Ik heb het direct per bank betaald alleen geen bevestiging gekregen van het aankoopbedrag.
Ik zou dat graag nog willen hebben, is dat mogelijk?

Deze vraag heb ik eind vorige week ook per telefoon gevraagd maar daar heb ik helaas nog geen reactie op gekregen.

Ik verneem het graag.

U kunt me bereiken op mijn emailadres.
icon

Beste antwoord door Jihane 14 July 2016, 10:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ik zou wegens privacy reden het geplaatste telefoonnummer even verwijderen. Dit kan tot een uur na plaatsen van het bericht.

Bevestigingen van de bestellingen worden per email verstuurd. Misschien zijn ze in de spambox beland.
Dank je Ray, meteen gewijzigd!

Op die bevestiging staat geen aankoopbedrag vermeld, die wil ik graag bevestigd hebben.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Janvanbokhoven,

Welkom op het Simyo Forum!

Het is begrijpelijk dat je een bevestiging wilt met het bedrag erop. Je zou ook altijd gewoon om een bonnetje vragen in een winkel 😉 Gelukkig kun je altijd een digitale factuur vinden van al jouw betalingen op Mijn Simyo. Je logt in met het desbetreffende nummer, en klikt vervolgens op 'Betalingen'. Eenmaal op die pagina kun je gemakkelijk alle facturen downloaden.

Laat je weten of je er zo uit komt?

@ Raytje: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer