.

Beantwoord

Kan ik al mijn gemiste en ontvangen oproepen terugvinden?

  • 19 September 2016
  • 5 reacties
  • 1622 Bekeken

Hallo,

ik ben op zoek naar een lijst met telefoongegevens, voornamelijk belgegevens. Het enige wat ik kan vinden staat op mijn factuur en zijn uitgaande gesprekken, terwijl ik eigenlijk op zoek ben naar een lijst waar ook inkomende/gemiste/geweigerde telefoontjes staan. Weet iemand waar ik deze kan vinden/aanvragen oid?

Mvg,
icon

Beste antwoord door Ray 19 September 2016, 14:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ja, in je telefoon.. Bij gesprekken info. Ik weet niet wat voor telefoon je hebt dus kan geen directe uitleg geven.
Dankje voor je reactie Raytje :)

Ik heb een LG, en daar kan ik de lijst met oproepen etc wel vinden - maar daar kan ik zelf dingen uit wissen. In dit geval gaat het om iemand die mij ervan beschuldigt dat ik mijn telefoon nooit opneem en er vaak gebeld is, maar ik heb die oproepen nooit binnen gekregen. Vandaar dat ik graag die complete lijst in zou willen zien - een waarin ik niet zelf heb kunnen knoeien, zodat ik kan bewijzen dat die oproepen er nooit geweest zijn.
Ik zou de rollen omdraaien. Laat die persoon maar aan jou bewijzen dat hij / zij jou gebeld heeft 😉
Heb je helemaal gelijk in :)

Gaat helaas om iemand die boven mij staat en ik ben schuldig tot ik het tegendeel heb bewezen.

En laat ik nou net te koppig zijn om een kans te missen iemand zijn ongelijk te bewijzen... 😉
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Sky_x,

Welkom op 't forum.

Helaas hebben wij dat soort gegevens niet en kunnen we je daar ook niet bij helpen. Wel een vervelende situatie zeg. Je kunt wellicht die persoon laten bewijzen dat hij jou heeft gebeld? Waarschijnlijk staat dat bij die persoon namelijk ook op de factuur! Of dat is wat je wilt zul je natuurlijk zelf moeten beslissen. Hopelijk kom je met een goede oplossing!

@Raytje bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar

Reageer