.

Beantwoord

Kan ik achteraf nog de BTW instellen voor mijn facturen?


Onlangs meld Simyo BTW bedrag niet meer op factuur. Helaas heb ik deze notificatie gemist en dat ik voor 31-3 moest reageren. Gezien mijn werkgever de BTW bedrag nodig heeft voor juiste verwerking telefoonfactuur vraag ik mij af of dit alsnog te regelen is.
icon

Beste antwoord door Ernst 13 May 2015, 12:15

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi RobVerkooijenDAKA, welkom op het Simyo forum!

Gelukkig is het inderdaad mogelijk om dit als nog te regelen voor je :)
Achteraf de BTW-facturen instellen is alleen niet op Mijn Simyo te doen, dus heb ik dit nu voor je gedaan. Let wel op:
Je krijgt binnenkort een aparte e-mail met de facturen waar je geen BTW specificatie van hebt gekregen. Vanaf volgende maand staat standaard de BTW weer vermeld op je facturen.

Is dit zo duidelijk voor je?
hallo Ernst,

Ja en bij deze bedankt voor service.

Gr Rob
Reputatie 6
Badge +10
Hoi RobVerkooijenDAKA,

Fijn dat de uitleg duidelijk is 🙂 Mocht er nog iets zijn, weet je het Simyo forum nu te vinden.

Groetjes, Tiury
Zouden jullie hetzelfde kunnen doen voor mijn facturen? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Myron Koster,

Welkom op het Simyo Forum.

Geen probleem! Vanaf volgende maand staat de btw standaard vermeld op je factuur. Je krijgt van ons nog een mail met daarin alle oude facturen waarop geen btw heeft gestaan. Deze worden apart gestuurd van de factuurmail. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela
Zouden jullie ditzelfde kunnen doen voor mijn facturen?:)
Reputatie 3
Badge +5
Hoi BartjanB,

Goed dat je het vraagt in dit topic! Het is natuurlijk altijd handig om een uitdraai te hebben van de BTW-facturen. Dat is in orde gemaakt!

Je ontvangt de BTW-facturen met terugwerkende kracht.

Als je nog vragen hebt, geef je me dan een gil?

Groetjes,
Ilias
Hoi BartjanB,

Goed dat je het vraagt in dit topic! Het is natuurlijk altijd handig om een uitdraai te hebben van de BTW-facturen. Dat is in orde gemaakt!

Je ontvangt de BTW-facturen met terugwerkende kracht.

Als je nog vragen hebt, geef je me dan een gil?

Groetjes,
Ilias


Hoi Ilias,

Wanneer kan ik de facturen ontvangen? Ik heb deze nog steeds niet gehad.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi BartjanB,

De e-mail met de BTW gegevens krijg je rond 15 september.

Groetjes,
Caspar
Hoi BartjanB,

De e-mail met de BTW gegevens krijg je rond 15 september.

Groetjes,
Caspar


Hoi Caspar,

Tot op heden heb ik nog geen mail ontvangen met daarin de BTW-gegevens. Gaat dit nog goed? Het is inmiddels de 22e en zou de mail al rond 15 september ontvangen van jullie.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Bartjan,

Mijn excuses voor het uitblijven van deze e-mail. Ik zie dat mijn collega de BTW-optie wel heeft aangezet, maar de mail met de BTW-gegevens van je oude facturen is inderdaad niet verstuurd. Dit heb ik nu geactiveerd, zodat je deze gegevens alsnog krijgt. Dit zal wederom rond de 15e (oktober) gebeuren :$

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Hoi Bartjan,

Mijn excuses voor het uitblijven van deze e-mail. Ik zie dat mijn collega de BTW-optie wel heeft aangezet, maar de mail met de BTW-gegevens van je oude facturen is inderdaad niet verstuurd. Dit heb ik nu geactiveerd, zodat je deze gegevens alsnog krijgt. Dit zal wederom rond de 15e (oktober) gebeuren :$

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean


Sean is het niet mogelijk om deze eerder te ontvangen!? Ik moet namelijk de facturen declareren.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi BartjanB,

Helaas is het niet mogelijk om de BTW-facturen eerder te ontvangen. Dit moet namelijk verwerkt worden door het systeem en dat kan even duren. Helaas is de enige optie door te wachten tot ongeveer de 15e van oktober.

Onze excuses voor de vertraging.

Groetjes,
Ilias

Reageer