.

Beantwoord

Kan er wat worden gedaan aan de buiten de bundel internetkosten?

  • 27 July 2020
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Badge +1

Beste Simyo, 

 

Ik schrik me zojuist helemaal rot: ik heb per ongeluk tijdens een  autorit van een dik halfuur zestig euro aan kosten gemaakt (en ik zie dat de kosten nog steeds oplopen)!!! 

Ik heb wel een SMS gekregen zag ik achteraf, maar als ik rijd is dat niet zichtbaar (uit veiligheidsredenen). 

Jullie kunnen vast zien dat ik al jaren trouw klant ben en dat ik nooit buiten mijn bundel ga. Ik heb uit voorzorg meteen mijn internetoptie uitgezet, maar ik kan nu ook niets bijkopen omdat er werkzaamheden zijn…

Ik maak me nu zorgen om de kosten (voor mij als zzp'er zijn dit soort kosten momenteel helaas een issue) en zou hier graag contact over hebben met jullie. 

 

Vriendelijke groet, 

Linda 

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 27 July 2020, 11:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Linda,

 

Welkom terug op ons forum! Wel jammer dat je hier onder deze omstandigheden terecht bent gekomen, maar ik help je graag verder! 

 

Weet je inmiddels al waardoor de kosten zijn ontstaan? In dit blog vind je een aantal erg handige en bruikbare tips om te voorkomen dat je (te) snel over je bundel heen gaat. Ik zou je willen vragen deze eerst helemaal goed door te nemen. Daarna mag je mij een privéberichtje sturen, zodat ik wat gegevens met je kan controleren en voor je kan nagaan of wij nog wat kunnen betekenen mbt de gemaakte kosten. 

 

Verder heb ik voor nu nog gratis 1000MB toegevoegd. Deze zou je nu nog (deze maand) kunnen gebruiken, mits je de bundel eerst even activeert via Mijn Simyo en het internet weer aanzet. Je kan deze ook nog bewaren voor een later moment (maar gebruik hem wel binnen een jaar). 

 

Ik hoor graag van je! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Badge +1

Beste Tessanne, 

Nog even for the record: Dit is heel fijn én snel door jullie opgelost. Bedankt voor de goede service!

Vriendelijke groet, 

Linda

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Linda1979,

 

Wat lief dat je nog een berichtje stuurt! Ik ben erg blij dat je tevreden bent met de geboden oplossing! 🤗🧡

 

Nog een hele fijne dag verder! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer