.

Beantwoord

Is mijn rekening juist bij jullie?

  • 31 December 2014
  • 10 reacties
  • 3613 Bekeken

Hallo - ik heb een email van buckaroo email service ontvangen met de volgende melding 

"Vorige week hebben we geprobeerd het bedrag van je rekening af te schrijven. Dat is helaas mislukt"

Raar want er is voldoende geld op de rekening dus heb ik via de meegezonden IDEAL link betaald.

Maar ik zie de betaling is niet bij mijn Simyo rekening  aangekomen want de abonnement staat nog als niet betaald.

Hoe weet ik dat de rekening echt van Simyo is ??
icon

Beste antwoord door Tiury 31 December 2014, 16:42

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Naar/op welke rekening heb je de betaling verricht?
Hallo - ik heb betaald op de rek beneden

Stichting Derdengelden B
NL19 DEUT 0319 8213 66
Reputatie 7
Dank je. Vanaf hier zal een Simyo moderator het op moeten pakken.

NB Sowieso is de IBAN die jij opgeeft afwijkend van de IBAN waar Buckaroo Stichting Derdengelden naar afschrijft, maar dat kan natuurlijk gescheiden zijn. Ik heb hier echter geen ervaring mee, omdat ik nooit handmatig een betaling aan Simyo/Buckaroo heb verricht. 
Dank in ieder geval maar gaat het automatisch naar een moderator - ?
Reputatie 7
Op dit forum waren verscheidene moderators (= Simyo medewerkers) rond die dit vanzelf zullen oppakken. Afhankelijk van de drukte veelal binnen een dag.
Ok veel dank mvg
Reputatie 7
Graag gedaan tot zover. Nu is het even afwachten.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ascend, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat een goede vraag, je kunt hier niet zeker genoeg van zijn met al die 'phishing e-mails' tegenwoordig!

Alle incasso en betaalopdrachten worden bij Simyo door Buckaroo uitgevoerd. Dit is omdat we geen eigen betaalsysteem hebben. Ik heb meteen de incasso van de november factuur erbij gezocht en ik zie inderdaad dat de betaling niet is gelukt. Hierover hebben we (via Buckaroo) je heel vroeg vanmorgen een e-mail gestuurd. Hierbij bevestig ik dus dat hij van ons is 😉.

Waarom de betaling niet is gelukt kan ik nu helaas niet terug zien. Dit is iets wat je beter aan je bank kan vragen. Je rekeningnummer is voor zover ik kan zien goed geactiveerd. Je kunt op Mijn Simyo > mijn gegevens zien welk rekeningnummer er nu bekend is bij ons. Mocht dit volgende maand nogmaals verkeerd gaan, raad ik je aan om via diezelfde pagina je rekening opnieuw te activeren, door te klikken op 'rekeningnummer wijzigen'.

De iDeal betaling is in goede orde ontvangen en we zullen de betaling zo snel mogelijk verwerken. Het rekeningnummer van de iDeal betaling wijkt af, omdat dit los staat van het algemene bankrekening.

Heb ik het zo iets duidelijker gemaakt voor je?

Bedankt voor je reactie, RicoK 🙂!
Hoi Rico - veel dank voor de uitleg. Het is allemaal duidelijk maar zal tog contact opnemen met de bank waarom de betaling niet is verwerkt. Zal ook de volgende afschrijving in de gaten houden.

mvg
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ascend,

Goed om te horen dat het nu duidelijk is.

We zien je graag terug op het forum als je weer met vragen zit 🙂

Reageer