.

Beantwoord

Is het mogelijk om de factuur in termijnen te betalen?

  • 13 September 2018
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

Badge
Hallo. Ik heb vorige maand erg veel kosten gemaakt buiten mijn bundel(terwijl ik geneens een internet budel heb geactiveerd)

Mijn factuurnummer van juli: XXXXXX

Nu is mijn vraag. ik zou deze graag in een aantal termijnen willen betalen als dat mogenlijk is.


Groeten Sven Harbers
icon

Beste antwoord door Groentjuh 13 September 2018, 14:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo. Ik heb vorige maand erg veel kosten gemaakt buiten mijn bundel(terwijl ik geneens een internet budel heb geactiveerd)

Mijn factuurnummer van juli: 55414619

Nu is mijn vraag. ik zou deze graag in een aantal termijnen willen betalen als dat mogenlijk is.


Groeten Sven Harbers

Als forum expert (=klant) kan ik je niet helpen. Een moderator (=medewerker van Simyo) wel. Die reageert doorgaans binnen 1 werkdag.

Zonder bundel kun je internet gebruiken. Dat kun je op mijn Simyo echter uitzetten. De optie heet "Internet op je mobiel". Als je deze uit zet dan kun je geen internet meer gebruiken (ook met bundel overigens niet...).

Door deze optie uit te zetten voorkom je hoge facturen met veel data, terwijl je geen databundel hebt.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Sven,

Ah, balen dat je vorige maand buitenbundel kosten hebt gemaakt. Ik heb je factuurnummer verwijderd in je bericht. Het Forum is openbaar en daarom is het niet handig om je privégegevens te delen. Kan je mij een privé-bericht sturen? Ik kan dan inhoudelijk ingaan over het betalen van je factuur.

Groetjes,
Ashweeta

Reageer