.

Beantwoord

Is een tegemoetkoming voor hoge kosten buiten bundel mogelijk?


Badge +1
Beste Simyo,

Dit weekend opende ik de app en schrok ik nogal. Mijn huidige factuur wordt geschat op 172 euro en 8 cent. Normaal gesproken ontvang ik een sms van jullie zodra ik 80% van mijn bundel heb verbruikt. Deze heb ik ontvangen. Echter heb ik de sms niet ontvangen dat mijn bundel volledig op was en ben dus ruim 1000 MB over mijn internetbundel heen gegaan. Normaal koop ik ook weleens extra mb's bij. Iets wat ik dan ook veel liever had gedaan.. Na mijn ontdekking heb ik dan ook gelijk MB's bijgekocht, om te voorkomen dat ik nog meer kosten maakte.

Ik snap dat dit jullie recht is maar het is voor mij een erg duur foutje als student zijnde. Bij andere vragen op het forum zag ik dat jullie klanten in dergelijke situaties voor één keer tegemoet kunnen komen. Zouden jullie dat voor mij ook kunnen doen? Een tegemoetkoming zou ik echt heel erg waarderen, en een tevreden klant bij simyo blijven.

met vriendelijke groet,

P.
icon

Beste antwoord door Kevin 28 May 2019, 13:00

Bekijk originele reactie

10 reacties

Bij mij is precies 't zelfde gebeurd. Normaal ontvang ik altijd een bericht dat mijn bundel 100% op is, en ook niets ontvangen dit keer. Er word mij gevraagd 256 euro te betalen...
Reputatie 5
Badge +4
Hoi PetraHoi,

Wat zonde dat er zoveel kosten buiten de bundel gevallen zijn! Ik kan me voorstellen dat je liever MB's zou hebben bijgekocht!

Wij versturen waarschuwingen wanneer je bundel voor 80% en 100% verbruikt is. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat deze ook goed binnenkomen. Ik ga dit even voor je onderzoeken en ik zal je hier vandaag nog een privéberichtje over sturen! 🙂

SevertService, ik zie dat jij ondertussen al geholpen bent via een ander kanaal. Ik ga er dus vanuit dat dit netjes is opgelost!

Groetjes,

Kevin
Bij mij is precies 't zelfde gebeurd. Normaal ontvang ik altijd een bericht dat mijn bundel 100% op is, en ook niets ontvangen dit keer. Waarom?
Reputatie 7
Badge +9
Bij mij is precies 't zelfde gebeurd. Normaal ontvang ik altijd een bericht dat mijn bundel 100% op is, en ook niets ontvangen dit keer. Waarom?
Is duplicaat van deze post.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi EmyCB,

Vervelend dat jij ook hetzelfde hebt ervaren! Zoals Groentjuh aangeeft is het niet handig om je vraag in meerdere topics te stellen. Dat maakt het onoverzichtelijk voor ons en daardoor weten we niet of je al geholpen bent. Ik begrijp uit dit topic dat er nu naar het probleem gekeken wordt?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Lu
Help! Ik heb hetzelfde probleem. Geen SMS ontvangen en nu ben ik voor de maand mei 300 euro over mijn bundel gegaan. Als student is dit best een pittige en als ik had geweten dat ik teveel aan het gebruiken was had ik natuurlijk de rem erop gezet of mb's bijgekocht. Is er enige mogelijkheid voor een tegemoetkoming in deze bizarre rekening?

Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen en ben helemaal in de stress. Dit was echt niet mijn bedoeling. Het bedrag is zelfs al afgeschreven, toen had ik het pas door.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Margoot,

Ik snap dat dat even schrikken is! Ik zie dat ook jij ondertussen al bent geholpen via de klantenservice! 😊

Fijn dat het nu opgelost is!

Groetjes,

Kevin
Beste Simyo,

Hier hetzelfde verhaal. Mijn dochter heeft de berichten gemist en nu ruim 250 euro rekening en geblokkeerd. Is hier een oplossing te bieden die in verhouding is?

Hoor graag van u.
Reputatie 7
Badge +7
Wat bedoel je met “gemist”? Zijn de berichten niet aangekomen of heeft je dochter ze gewoon genegeerd oid?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Tinus,

Ik snap je frustratie! 🙂 Intussen is het gelukkig allemaal opgelost. Dat gezegd hebbende, de berichten zijn wel verstuurd. Het is handig om daarna actie te ondernemen.

Groetjes,
Jihane

Reageer