Dit weekend opende ik de app en schrok ik nogal. Mijn huidige factuur wordt geschat op 172 euro en 8 cent. Normaal gesproken ontvang ik een sms van jullie zodra ik 80% van mijn bundel heb verbruikt. Deze heb ik ontvangen. Echter heb ik de sms niet ontvangen dat mijn bundel volledig op was en ben dus ruim 1000 MB over mijn internetbundel heen gegaan. Normaal koop ik ook weleens extra mb's bij. Iets wat ik dan ook veel liever had gedaan.. Na mijn ontdekking heb ik dan ook gelijk MB's bijgekocht, om te voorkomen dat ik nog meer kosten maakte.
Ik snap dat dit jullie recht is maar het is voor mij een erg duur foutje als student zijnde. Bij andere vragen op het forum zag ik dat jullie klanten in dergelijke situaties voor één keer tegemoet kunnen komen. Zouden jullie dat voor mij ook kunnen doen? Een tegemoetkoming zou ik echt heel erg waarderen, en een tevreden klant bij simyo blijven.
met vriendelijke groet,
P.
Beste antwoord door Kevin
Wat zonde dat er zoveel kosten buiten de bundel gevallen zijn! Ik kan me voorstellen dat je liever MB's zou hebben bijgekocht!
Wij versturen waarschuwingen wanneer je bundel voor 80% en 100% verbruikt is. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat deze ook goed binnenkomen. Ik ga dit even voor je onderzoeken en ik zal je hier vandaag nog een privéberichtje over sturen!

SevertService, ik zie dat jij ondertussen al geholpen bent via een ander kanaal. Ik ga er dus vanuit dat dit netjes is opgelost!
Groetjes,
Kevin