ik kreeg vandaag een mail van mijn bank dat er een automatische incasso niet kon worden afgeschreven. Nu blijkt dat het bedrag van de maart factuur 125 euro is door data verbruik buiten de bundel. Na onderzoek kwam ik er achter dat 's ochtends mijn telefoon geen wifi connectie meer heeft omdat het signaal in de slaapkamer zwak is.
Nu pas weet ik dit, maar ik zie de factuur voor April ook al klaar staan van 140 euro. Dat is 260 euro omdat ik niet door had dat ik s ochtends geen wifi connectie heb in bed.
Ik snap dat dit jullie recht is maar het is voor mij een erg duur foutje. Plus dat ik er pas zo laat achter kom en daarom dubbel moet betalen. Bij andere vragen op het forum zag ik dat jullie klanten in dergelijke situaties voor één keer tegemoet kunnen komen. Zouden jullie dat voor mij ook kunnen doen? Aan mijn verbruik in voorgaande maanden is duidelijk te zien dat ik altijd binnen de bundel blijf. Een tegemoetkoming zou ik echt heel erg waarderen, en een tevreden klant bij simyo blijven.
met vriendelijke groet,
Sarra
Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactie