.

Beantwoord

Is een tegemoetkoming voor hoge kosten buiten bundel mogelijk?

  • 3 May 2019
  • 5 reacties
  • 689 Bekeken

Beste Simyo,

ik kreeg vandaag een mail van mijn bank dat er een automatische incasso niet kon worden afgeschreven. Nu blijkt dat het bedrag van de maart factuur 125 euro is door data verbruik buiten de bundel. Na onderzoek kwam ik er achter dat 's ochtends mijn telefoon geen wifi connectie meer heeft omdat het signaal in de slaapkamer zwak is.

Nu pas weet ik dit, maar ik zie de factuur voor April ook al klaar staan van 140 euro. Dat is 260 euro omdat ik niet door had dat ik s ochtends geen wifi connectie heb in bed.

Ik snap dat dit jullie recht is maar het is voor mij een erg duur foutje. Plus dat ik er pas zo laat achter kom en daarom dubbel moet betalen. Bij andere vragen op het forum zag ik dat jullie klanten in dergelijke situaties voor één keer tegemoet kunnen komen. Zouden jullie dat voor mij ook kunnen doen? Aan mijn verbruik in voorgaande maanden is duidelijk te zien dat ik altijd binnen de bundel blijf. Een tegemoetkoming zou ik echt heel erg waarderen, en een tevreden klant bij simyo blijven.

met vriendelijke groet,

Sarra
icon

Beste antwoord door Kevin 6 May 2019, 13:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sarra,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat ontzettend zonde dat je zoveel buiten je bundel hebt geïnternet. Wanneer je bundel voor 80% is verbruikt en wanneer de bundel volledig op is, sturen we een waarschuwing per sms. Heb je deze steeds gemist?

Goed dat je in ieder geval de oorzaak al hebt gevonden. Is het probleem met de wifi in huis al opgelost? Ook zie ik dat je je internetbundel al hebt verhoogd voor volgende maand. Verstandig!

Ik snap dat je graag wilt zien dat we iets aan de gemaakte kosten doen. Ik ga dit voor je bespreken met de financiële afdeling. Ik zorg ervoor dat je hier vandaag nog een mail over krijgt! :)

Groetjes,

Kevin
Hoi Kevin,

heel erg bedankt! Tof om te weten dat simyo zo coulant is.
De sms'jes waren niet goed binnengekomen inderdaad, maar dat probleem hebben we nu ook opgelost.

Nogmaals bedankt, met vriendelijke groet,

Sarra
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sarra,

Heel graag gedaan! 😀 Fijn dat het onderliggende probleem nu ook is opgelost zodat dit niet snel meer kan gebeuren!

Een hele fijne dag vandaag!

Groetjes,

Kevin
Hallo,

Onlangs had in hetzelfde met een factuur van afgelopen mei. Deze was meer dan 300 euro, terwijl ik een abonnement heb van 23 euro. Ik ben hier erg van geschrokken, omdat ik bij Vodafone ben weggegaan en bij jullie ben gekomen vanwege de service en goede simonly deals. Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat jullie mij enkel een sms'je hebben gestuurd met het bericht dat ik op 80% van mijn internet bundel zit. Ik heb geen ontvangen van 100% anders had ik er wel een bundel bij gekocht.. Is het mogelijk om een tegemoetkoming te krijgen?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Lizan,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je die waarschuwing niet hebt gehad! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga voor je uitzoeken wat er gebeurd is, en stuur je straks een privébericht daarover.

Ik spreek je zo!

Groetjes,
Jihane

Reageer