.

Beantwoord

Is een andere provider goedkoper?

  • 21 December 2018
  • 2 reacties
  • 222 Bekeken

B

este,
ik dacht altijd dat jullie de goedkoopste waren. Ni heb jk mij laten attenderen op BEN. Zij bieden een Sim only abonnement aan voor slechts 10,50 met 300 belminuten, 4g 1000 sms en 3000mb. Ik betaal bij jullie 13,- voor slechts 1000 mb, 300 belminuten en 300sms. Ik heb geen interesse in 300 sms en 300 belminuten , maar zou graag wel meer mb willen tegen een goedkoper tarief dan die 13,- dat ik nu betaal.

Ik zie dat meerdere profiders goedkoper zijn geworden daarin. Bij Simyo valt dit toch wel tegen. Wat zijn de mogelijkheden om mijn abonnement zelf samen te stellen ?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 21 December 2018, 09:14

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nloutfi,

Welkom op het Simyo forum,

Helaas is het niet zo dat Simyo altijd te goedkoopste is. Er zijn ondertussen een hoop providers aan het stunten met mooie aanbiedingen! Wij hebben sinds vorige week juist nieuwe bundels met meer MB's. Ik zie dat je zelf je internetbundel toevallig al gewijzigd had voordat deze bundels beschikbaar waren! Ik heb dit dus voor je teruggedraaid. Zou je nog eens je bundels aan willen passen? Dan zul je zien dat we ondertussen al een stuk voordeliger zijn! 😃

Het is natuurlijk altijd slim om eens te vergelijken of je nog wel op je plek zit bij je provider. Het is natuurlijk een mooie deal van BEN die je doorstuurde! Maar houd er wel rekening mee dat je hiermee wel twee jaar vast ligt bij BEN. Bij ons ben je al contractvrij en sta je dus al op de voordeligste tarieven!

Laat je me even weten als je hier nog vragen over hebt? @groenjuh, dankjewel voor het antwoorden!

Groetjes,
Reputatie 7
Badge +9
Als ik kijk naar de huidige bundels, dan kom ik op:

Simyo 100 en Simyo 2000MB (met 4G) voor:
  • 12 euro/maand (maandelijks opzegbaar)
  • 11 euro/maand (jaarabonnement)
  • 9 euro/maand (verlengbundel)
Een andere optie zou zijn:
Simyo 100 en Simyo 5000MB (met 4G) voor:
  • 18 euro/maand (maandelijks opzegbaar)
  • 16 euro/maand (jaarabonnement)
  • 14 euro/maand (verlengbundel)
Als mede-klant kan ik niet zien welk soort abonnement je hebt (gezien de prijzen heb je waarschijnlijk een jaarabonnement uit 14 maart 2017 t/m 17 december 2017), dus zijn de onderste 2 prijzen mogelijkheden. De onderste zou wel een jaar verlengen kunnen betekenen.

Je hebt oude bundels en daarom moet jij eens kijken onder Mijn Simyo -> Bundels aanpassen. Daar staan groter en/of goedkopere nieuwe bundels.

Reageer