.

Vraag

Internetkosten in rekening gebracht ondanks abonnement

  • 2 July 2012
  • 3 reacties
  • 720 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
ik heb een 1000 mb abonnement. Ondanks deze internetbundel wordt ik toch afgerekend per losse mb. Mijn internetgebruik wordt niet ten laste gebracht van mijn bundel. Gaarne dit repareren en de kosten crediteren. Voorts is mijn internetbundel korting niet verrekend de afgelopen maand. Ook dit graag repareren.

Dank

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jambo,

Eerder deze week hebben we een probleem gehad in ons systeem waardoor het verbruik onterecht buiten de bundel werd berekend. Dit is inmiddels hersteld. Je ziet ook op je persoonlijke pagina teurg dat er geen verbruikskosten meer staan.

Je hebt op je vorige factuur zowel de internet bundel voor de maand juni als juli betaald. Op je volgende factuur zullen daarom geen internet bundel kosten worden berekend. Volgens onze gegevens is de korting op de internet bundel wel berekend voor de periode 1/6 - 30/6. De korting voor de periode 1/7 - 30/7 wordt wel op je volgende factuur toegepast. Je betaalt derhalve niets extra's. We begrijpen echter wel dat het enigszins verwarrend is. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Zojuist 200mb internetbundel geactiveerd en mijn vraag is wat de kosten zijn wanneer je verbruik boven de 200mb uitkomt.
Weet iemand waar ik dat kan vinden.
Alvast bedankt voor de moeite.
Frans
Badge +6
Beste Hulsb096,

Wanneer je aantal mb's van de internetbundel op zijn dan kan je verder gaan internetten.
De kosten zijn dan €0,10 per MB.

Reageer