.

Vraag

internetkorting niet verrekend

  • 23 April 2012
  • 17 reacties
  • 1127 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 14 reacties
Hoi,
Op mijn factuur is alleen de korting van het abonnement (250min/sms) verrekend.
Maar voor mijn internetbundel van 500mb (normaal 10 euro) is de korting van 2 euro niet verrekend.
Verder doet mijn internet het op het moment niet
en vorige week stoorde het ook al...
Krijg ik hiervoor geen vergoeding?
groet,
Kars

17 reacties

Badge
Ook bij bij is de internet korting niet verekend Heb ook internet bundel van 500mb betaal nu ook 10 euro ook bij mij is de korting niet verekend
Badge
Op mijn vorige (en eerste) factuur trouwens ook al niet!
Badge
klopt bij mij het zelfde
Op de tarieven voor internet geldt zogenaamd een korting. Zo zie je bijvoorbeeld voor 1000MB ipv 16,99 nu 9,99 (16,99 is doorgestreept).
Ha fijn dat doe ik. Je ziet dan tot je verrassing bij de volgende nota, dat er 16,99 wordt gerekend, want: "U bent geen nieuwe klant". Er staat op die hele pagina nergens dat je een nieuwe klant moet zijn, daarvoor zul je op andere pagina's moeten gaan zoeken.
Lekker he?
Badge
Maar ik ben een nieuwe klant dus dit slaat nergens op.
Graag een reactie op dit topic van simyo nu..
Badge
Hier hetzelfde probleem. Ik ben ook een nieuwe klant.
Badge
Ik verwacht inmiddels toch wel reactie van simyo...
Er zijn dus een heleboel mensen met hetzelfde probleem!
Badge
Verder heeft mobiel internet deze maand een aantal keer gestoord, hier verwacht ik eigenlijk ook een vergoeding voor...
Reputatie 3
Badge +5
Vergoeding is wel wat overdreven vindt ik. Als je nu meerdere dagen constant geen verbinding hebt gehad is het redelijker. Er zal vast spoedig een simyo moderator reageren en uitzoeken waar het misgaat.
Als je sneller geholpen wil worden kun je je vraag ook via facebook/twitter of via telefoon stellen.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Kars, Woudewm en Mayketjee,

Welkom op het Simyo forum en onze excuses voor de vertraagde reactie.
Wij zullen voor alle 3 aansluitingen de korting op de internetbundel aanstaande dinsdag 1 mei toevoegen. Jullie hebben dan vanaf 1 mei tot 1 november recht op korting op de internetbundel. Nogmaals onz excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Manisha
Ik zie nu dat bij mij ook de afgelopen paar maanden nog geen korting is verrekend op de internetbundel regelmatig.
Badge
Deze maand is weer de korting op mijn internetbundel niet verrekend...
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ruud1988,

Welkom op het Simyo forum!
De korting op de internetbundel zal met terugwerkende kracht worden verrekend op de factuur van mei 2012. Je zult dit terug kunnen zien onder het tab kortingen en verrekeningen op de factuur van mei. Deze zal in de derde week van juni op de persoonlijke pagina worden geplaatst.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Kars,

De verrekening is op de factuur van mei komen te staan, onze excuses hiervoor. De korting is inmiddels toegevoegd, je zult dit op de factuur van mei kunnen terugzien. Deze is vanaf de derde week van juni beschikbaar op je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Manisha
Badge +1
Beste Simyo-moderators,


Ik heb eenzelfde probleem als de "topic starter", 'kars': Op mijn factuur is alleen de korting van mijn 'Simyo geregeld' (€6,99 ipv €9,99) verrekend, maar voor mijn 'Internetbundel Regelmatig' betaal ik al maanden (maart, april & mei) €10,00 ipv de actieprijs € 7,99/maand!
Ik snap dit niet, want de korting op internet zou 6 maanden geldig zijn (beginnend op 05-03-2012):
Actievoorwaarden: "De gereduceerde tarieven van de internetbundel gelden gedurende de eerste 6 maanden van je abonnement."
Kunt u mij hier meer duidelijkheid over geven, en kan ik met terugwerkende kracht deze korting alsnog krijgen?
Met vriendelijke groet,
Anne Jan
Badge
Eigenlijk wil ik ook gewoon de korting teruggestord krijgen...
Precies zoals anne-jan zegt, de korting geldt voor de eerste 6 maanden.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi AnneJan,

We hebben korting op de internet bundel alsnog toegepast per vandaag. Dat houdt in dat de korting per vandaag alsnog 6 maanden geldt. Onze excuses voor het ongemak.

Eigenlijk wil ik ook gewoon de korting teruggestord krijgen...
Precies zoals anne-jan zegt, de korting geldt voor de eerste 6 maanden.


Volgens ons systeem is de korting inmiddels al per 2/5/12 toegevoegd. Indien je besluit om eerder te stoppen met de aansluiting waardoor je de 6 maanden alsnog misloopt, kun je contact met ons opnemen en refereren naar de aantekening welke ik zojuist in het systeem heb gezet. Je krijgt dan alsnog de misgelopen korting teruggestort.

Groetjes,

Alex

Reageer