.

Beantwoord

Internetbundel storing?

  • 14 January 2013
  • 7 reacties
  • 437 Bekeken

Hallo Alex en anderen,

Ik zag op Mijn Simyo / verbruik dat ik gisteren internet heb gebruikt buiten de bundel. Dit kan eigenlijk niet, want mijn bundel is nog niet op en ook vandaag staan er geen kosten achter het internetgebruik van vandaag. Gisteren daarentegen wel: €1,-. Een klein bedrag, maar ik maak mij zorgen dat er iets mis gaat. Hoe kunnen er kosten zijn gemaakt voor data zonder dat mijn bundel ook maar voor 1/5e op was? Kunnen jullie dit svp corrigeren?
Ik maak mij zorgen dat ik straks opeens hele hoge internetkosten heb terwijl mijn bundel eigenlijk nog niet op is.

Alvast bedankt voor de reactie,
Arjan

P.S.
Ik moest een nieuwe gebruikersnaam aanmaken om op het forum te komen. De 'inloggen' knop was niet zichtbaar en na succesvol ingelogd te zijn in Mijn Simyo lukte het toch niet om berichten te plaatsen.
icon

Beste antwoord door Alex 15 January 2013, 14:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum arjan2010,

Ik zie inderdaad dat er 1 euro in rekening is gebracht voor internet. Dit berust echter op een technische fout in ons systeem. De technische dienst is hiervan op de hoogte en heeft reeds een geautomatiseerde oplossing ingeregeld waardoor het niet wordt afgeschreven. Ik zie dat je je vraag ook op Twitter hebt gesteld. Hier zal ik ook nog even op reageren. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum arjan2010,

Ik zie inderdaad dat er 1 euro in rekening is gebracht voor internet. Dit berust echter op een technische fout in ons systeem. De technische dienst is hiervan op de hoogte en heeft reeds een geautomatiseerde oplossing ingeregeld waardoor het niet wordt afgeschreven. Ik zie dat je je vraag ook op Twitter hebt gesteld. Hier zal ik ook nog even op reageren. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex


Hallo Alex!

Wederom bedankt voor de hulp. Ik had wat problemen om op het forum te komen, maar ik ben hier tot nu toe iedere keer supergoed geholpen, binnen een dag. Jullie zijn ook bereikbaar op Twitter. Dank ook voor de terugkoppeling op mijn tweet. Dat was zeker nu erg handig omdat ik niet onder mijn oude gebruikersnaam op het forum kon komen.

Dank en complimenten!

Groet,
Arjan
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de complimenten arjan2010. Dat is altijd leuk om te lezen.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Helaas heb ik weer hetzelfde probleem: weer een onverklaarbare €1,- aan kosten terwijl ik nog niet door mijn bundel heen ben.
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Had niet verwacht dat dit weer zou gebeuren. Het is niet echt prettig zo op te moeten letten c.q. te waken voor onterechte kosten. Kun je iets doen om te voorkomen dat dit blijft gebeuren? Of kan ik er zelf iets aan doen?

Alvast en wederom bedankt voor je hulp.

Groet,
Arjan
Badge +1
Hoi arjan2010,

Onze excuses voor het ongemak!

Ik zie dat er 1 euro in rekening is gebracht. Zojuist heb ik 1 euro in mindering gebracht van je April factuur. Dit probleem is bekend bij de technische afdeling. Ik zal hier nogmaals een melding van maken.
Hoi arjan2010,

Onze excuses voor het ongemak!

Ik zie dat er 1 euro in rekening is gebracht. Zojuist heb ik 1 euro in mindering gebracht van je April factuur. Dit probleem is bekend bij de technische afdeling. Ik zal hier nogmaals een melding van maken.


Dankjewel voor de hulp Esma!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi arjan2010,

Onze technische dienst is hier zoals Esma hierboven aangeeft bekend. De technische dienst zal iedere maand, voor het sluiten van de facturen, een scan maken waarbij gekeken wordt naar de aansluitingen bij wie er door een fout 1 euro in rekening is gebracht voor internet verbruik. De technische dienst verhelpt dit probleem dus voor alle klanten. Klanten hoeven dit dus niet pro-actief te melden. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer