.

Internet buiten bundel, hoe kan dit?

  • 30 June 2022
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Mijn zoon heeft net 100 euro aan buiten bundel internetkosten gekregen, omdat hij 1 gb boven zijn limiet van 12gb is uitgekomen. Geen waarschuwing vooraf, gelijk baf 100 euro boven op de rekening. Ik vind dit crimineel, en ik zeg dan ook mijn simyo abonnement op. De extra kosten zijn ook geheel buiten proporties. Dus diefstal is Simyo’s verdienmodel. Dan liever zonder mij

Seren 1 jaar geleden

Hoi @fverhoef75,

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat er hoge kosten zijn gemaakt. Wij sturen altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de bundel. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Heb je (of jouw zoon) deze sms'jes gezien? 

Ik wil graag met je meekijken op jouw aansluiting. Zou je mijn een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en de bijbehorende persoonlijke gegevens. Wellicht kan ik je in overleg met de financiële afdeling tegemoet komen. 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @fverhoef75,

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat er hoge kosten zijn gemaakt. Wij sturen altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de bundel. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Heb je (of jouw zoon) deze sms'jes gezien? 

Ik wil graag met je meekijken op jouw aansluiting. Zou je mijn een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en de bijbehorende persoonlijke gegevens. Wellicht kan ik je in overleg met de financiële afdeling tegemoet komen. 

Groetjes,
Seren

Hoi @fverhoef75,

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat er hoge kosten zijn gemaakt. Wij sturen altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de bundel. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Heb je (of jouw zoon) deze sms'jes gezien? 

Zoals vermeld in mijn originele post, geen waarschuwingen vooraf, maar alleen een blokkade sms na meer dan 100 euro aan data verbruik.

Voor mij is dit nog steeds een soort van crimineel verdienmodel. Feitelijk zeg je daar ook mee dat je niet je bundel kan opgebruiken, want zelfs een klein beetje over je bundel kost buiten properties veel.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @fverhoef75,

Ik zal jouw privé bericht vandaag oppakken.

Groetjes, 
Seren

Reageer