.

Beantwoord

Internet abonnement onterecht duurder?

  • 27 August 2012
  • 1 reactie
  • 468 Bekeken

Op dit moment heb ik een abonnement met 250 minuten + 1GB internet.
Deze heb ik al een tijdje geleden afgesloten.

Als ik nu op bundels aanpassen klik, dan staat er:
- Als je overstapt, krijg je de nu geldende tarieven en voorwaarden.
- Hierdoor kan je huidige actiekorting - (bijvoorbeeld korting tijdens de eerste maanden van je abonnement) - veranderen in de nu geldende actiekorting.
- Daarnaast krijg je alle nu geldende tariefvoorwaarden. Deze kunnen afwijken van de voorwaarden die golden toen je klant werd.

Helaas is die laatste zin op mijn rekening niet het geval. Bij internetbundels staan de volgende:
1 Gb
€ 9,95€ 4,95per maand

200 MB
€ 6,99per maand

500 MB
€ 9,99€ 7,99per maand

1000 MB
€ 16,99€ 9,99per maand

1500 MB
€ 21,99€ 13,99per maand

1000 MB
BlackBerry€ 17,50€ 12,50

Omdat ik mijn bundel heb gewijzigd is alles uitegrijst.
Daarvoor stond echter die 1e optie (1GB voor 4,95) aangevinkt bij mij.
Via 1200 zei een medewerker dat die er niet tussen zou moeten staan. Dit zou heel snel opgelost worden en ik zou terugkoppeling krijgen.

Aangezien ik net 30 minuten in de wacht heb gestaan en nog geen medewerker aan de lijn had, maar digitaal de vraag:
Er staat bovenin dat dit de nu geldende tarieven zijn. 1GB voor 4,95 staat aangevinkt, maar ik betaal 9,95. Die 4,95 was van toepassing bij het afsluiten van het abonnement. Maar volgens mij maken jullie een fout door op de website te tonen dat ik 4,95 hoor te betalen.
Ik hoop dan ook dat jullie mij van de afgelopen tijd 4,95 in rekening kunnen brengen i.p.v. 9,95, aangezien de fout bij jullie ligt en er zwart op wit staat dat ik 4,95 hoor te betalen.

Groeten, Nick Postma
icon

Beste antwoord door Wayne 28 August 2012, 11:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum nickpma,

Het betreft inderdaad een fout in de optie om de bundels te wijzigen. Op het moment dat je de internetbundel hebt afgesloten was de aanbieding: 3 maanden het actietarief van €4,95 en vervolgens weer €9,95. Dit is ook exact wat er is berekend. Indien je gebruik wenst te maken van een korting op de internetbundel, dien je een van onze huidige bundels te kiezen. Excuses voor de onduidelijkheden.

Reageer