.

internet abonnement korting heeft simyo zonder te melden eraf gehaald

  • 3 June 2012
  • 3 reacties
  • 783 Bekeken

Badge
ben al een jaar een trouwe simyo klant, bij het sluiten van mijn simyo abb. heb ik ook internet genomen, nu kom ik net achter dat simyo zonder enige melding de korting van het internetbundel er af heeft gehaald terwijl er voor het bellen de korting nog wel geld, ik vind dit oplichterij/laksheid, een instantie moet minimaal 1 maand van te voren aan geven dat er een wijziging aan komt zodat ik niet achteraf moet constateren dat er iets gewijzigd is.

Heb deze vraag al aan simyo via klantenservice gevraagd, antwoord op mijn vraag heeft meer dan 1 week op zich laten wachten, kreeg een heel vaag antwoord, moest bovenstaande conclusie trekken, geen korting internet wel op belbundel, het is of beide of niks.

Simyo zo laat je je trouwe klanten in de kou staat, op den duur zijn je trouwe klanten niet meer trouw en gaan ze verder kijken of er nog anders de gras groener is dan bij jullie.



een niet al tevreden klant

burhan

06*

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Heb je toevallig een wijziging in je bundel onlangs aangebracht zoals opgehoogd of verlaagd?
Badge
Ik heb niks gewijzigd. internet abb. had een kortingperiode van 1 jaar hierna normale prijs.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi bombaci,

Zoals ook in het contract staat wat je afsluit en ontvangt van Simyo is de korting op de belbundel 12 maanden geldig. Ook staat in het contract aangegeven hoe lang de internet bundel korting voor jouw als klant geldt. In jouw specifieke geval is de korting op de internet bundel 12 maanden geldig. van het niet vermelden is dus geen sprake. Wij bieden de bestaande klanten nogmaals een korting op de belbundel aan. Hopelijk is dit voor hen een reden om gebruik te blijven maken van de Simyo aansluiting.

Groetjes,

Alex

Reageer