.

Beantwoord

Incassokosten betaald maar waarom ben ik na een week nog niet aangesloten?

  • 7 April 2015
  • 1 reactie
  • 513 Bekeken

Beste,
De openstaande vordering bij IM is vorige week woensdag betaald, echter ben ik nog steeds niet aangesloten.
Op de site wordt als richtlijn 48uur aangegeven. Hoe kan ik dit verder regelen want IM reageert nergens op (logisch want die kunnen hier geen geld meer mee verdienen) en mijn simkaart is nog steeds geblokkeerd.
icon

Beste antwoord door Ali 8 April 2015, 13:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Anoniem135,

Goed dat je je vraag hier stelt en welkom op het forum.

Dat klopt. Simyo krijgt dagelijks een lijst binnen vanuit IM Nederland. Op deze lijst staan alle betalingen die zij hebben ontvangen van onze klanten. Zodra deze lijst door ons ontvangen is, zullen wij de betalingen verwerken en de simkaarten weer aansluiten. Dit kan maximaal 48 uur duren.

Hierbij geldt dat je simkaart pas kan worden aangesloten wanneer je alle openstaande facturen bij IMN heeft voldaan. Ook de incassokosten moeten zijn voldaan. Uit je gegevens heb ik begrepen dat je het openstaande factuurbedrag hebt voldaan plus een (groot) deel van de incassokosten hebt betaald. Een deel staat nog open waardoor de vordering door IMN nog niet gesloten is.

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met IMN. De contractgegevens van het incassobureau kan je op onze klantenservicepagina.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Reageer