.

Beantwoord

Incasso gestorneerd en nu betaal ik elke keer via iDEAL, hoe kan dit?

  • 1 January 2015
  • 15 reacties
  • 638 Bekeken

Hallo Simyo.

Ik heb nu al ongeveer een paar keer via Ideal het maandbedrag overgemaakt omdat het na de incasso gestorneerd werdt.
Staat er aan jullie zijde iets verkeerd ingesteld?
Graag controle.

Groet
Friesian
icon

Beste antwoord door Ali 2 January 2015, 12:49

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Friesian-510,

Er staat inderdaad iets niet goed bij ons.

Bij jou mislukken de incasso's omdat wij, volgens je bank, nooit een eerste incasso-opdracht hebben uitgevoerd. Dit heeft te maken gehad met de aanpassing van je eerste factuur, je had deze gestorneerd. Dit is de reden waarom je incasso's worden afgekeurd, het transactie type is niet juist.

Ik heb navraag gedaan bij afdeling Finance, maar er is op dit moment geen manier om dit op te lossen. Je kan het probleem omzeilen door je rekeningnummer te wijzigen.

Kan je via Mijn Simyo een andere rekeningnummer opgeven?
Hoi -Ali.

Je antwoord daar lijkt iets niet te kloppen, de 1e keer is door mij geblokkeerd niet gestorneerd.
Maar dan blijf ik wel betalen op deze wijze.
Gaat ut niet linksom dan maar rechtsom, toch? 🆒

Friesian-510
Reputatie 3
Badge +7
Hoi -Ali.

Je antwoord daar lijkt iets niet te kloppen, de 1e keer is door mij geblokkeerd niet gestorneerd.
Maar dan blijf ik wel betalen op deze wijze.
Gaat ut niet linksom dan maar rechtsom, toch? 🆒

Friesian-510


Ah geblokkeerd, ik zag namelijk 'storno' staan.

Je kan het op deze wijze blijven betalen, als je niet gek wordt van onze herinneringsmails 🙂
Je kan het op deze wijze blijven betalen, als je niet gek wordt van onze herinneringsmails :)

Daarvoor bestaat een zèèr goed werkende remedie.

Overstappen bijtijds naar een andere provider... 
Bedankt voor het meedenken Ali..Superrr, top... :D:p:D
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Friesian-510,

Geen dank. Ik heb nog iets voor je nagevraagd bij de financiële afdeling 🙂 Of je ook je huidige rekeningnummer nog een keer kan doorgeven op Mijn Simyo. Zij zijn dit voor je aan te uitzoeken. Ze gaan kijken of hierbij nogmaals een eerste incasso-opdracht wordt uitgevoerd.

Als ik hier meer over weet, geef ik het gelijk door 🙂

Ze gaan kijken of hierbij nogmaals een eerste incasso-opdracht wordt uitgevoerd.

Hoi Naomi.

Vriendelijk bedankt, heel erg aardig van je maar dat was echt niet nodig hoor.
Ik zou zeggen, houd het eenvoudig. Een stukje nuchterheid dat in me zit.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. :rolleyes:
En wat betreft Ali zijn opmerking, til daar maar niet te zwaar aan, er is voor alles een oplossing zoals je begrijpt.
Ook een stukje nuchterheid. :D:D

Groetjes van het steigerende paerd.
Friesian-510
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Friesian-510,

Graag gedaan 🙂 Fijn dat je het zo opvat. Ze zijn het nog wel voor je aan het uitzoeken. Zodra ik meer weet, geef ik het aan je door 😉
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Friesian-510,

Van de financiële afdeling heb ik iets meer informatie gekregen. Alleen is het redelijk specifiek. Ik ga je hierom even een privéberichtje sturen 🙂
Mission Impossible is completely accomplished, zou me niet verbazen als 4 of misschien meer oogjes het gezien hebben. :D:cool:
Reputatie 5
Badge +10
Kunnen ze het probleem vinden dan?
Heerlijk die raadsels.

Heb je misschien een Nederlandse status update voor ons?
http://daphnevanleuken.com/wp-content/uploads/foto-11.jpg
Reputatie 3
Badge +7
http://www.reactiongifs.us/wp-content/uploads/2014/06/its_classified_barack_obama.gif


@maikel.martens, de incasso's konden niet worden uitgevoerd omdat de 1e nooit had plaatsgevonden.
Reputatie 5
Badge +10
Dan wordt het erg lastig inscasseren met SEPA
Dan wordt het erg lastig inscasseren met SEPA

Oftewel een SEPERD? :p:D
Reputatie 3
Badge +7
Dan wordt het erg lastig inscasseren met SEPA
True that, Maikel

Reageer