.

Beantwoord

Incassering laatste factuur

  • 28 October 2013
  • 1 reactie
  • 7517 Bekeken

Badge
Vorige week ontving ik een mail over het niet kunnen incasseren, waar na achteraf bleek dat het
een fout was en werd er in dit Forum verzocht om de factuur niet
per Ideal te betalen.

Nu blijkt dat je factuur nog steeds niet van mijn rekening is geincasseerd. 
Klopt dit? Andere incasso's van andere bedrijven vinden gewoon plaats.

Graag verneem ik van u of ik moet afwachten of alsnog per ideal betalen?

Vriendelijke groet,
Wouter van der Heijden
icon

Beste antwoord door Kim 29 October 2013, 10:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi wouter1961,

Ik raad je aan om af te wachten 🙂.
Door het probleem van vorige week zijn de incasso's even uitgesteld. Als het goed is, is óf gisteren het bedrag geïncasseerd of gaat dat vandaag alsnog gebeuren.

Reageer