.

Beantwoord

Ik word gebeld door een onbekend nummer en er word beltegoed afgeschreven, hoe kan dit?

  • 19 February 2020
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Onbekend Tel.no. 25761675956 belt mij. Hoor vreemde taal, kan er niets van maken. Druk weg, maar desondanks blijf ik stem nog tijdje horen. Er wordt € 12,71 van mijn tegemoet afgetrokken!! Hoe kan dit en wat kan ik doen? .

Hans

icon

Beste antwoord door Daisy 20 February 2020, 11:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Weet je zeker dat dat nummer jouw niet kort heeft gebeld en dat jij niet daarna hebt teruggebeld?

In een Google zoektocht zie ik dat namelijk terugkomen en dat terugbellen is hier een duur grapje, want het is +257######## wat staat voor Burundi (land in Africa). Bellen naar Burundi vanuit Nederland kost € 1,271 per minuut. Na precies 10 minuten zit je dan op €12,71.

Als iemand jouw belt zal dat doorgaans niets kosten, dus ik verwacht dat je terug belde. Ook is het niet mogelijk om ophangen onmogelijk te maken, misschien heb je iets fout gedaan tijdens het ophangen?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi HansVe,

 

Wat ontzettend balen dat dit gebeurd is. Ik zie inderdaad in jouw verbruik terug dat je dit nummer waarschijnlijk per ongeluk hebt teruggebeld, je kunt het beste het nummer ook blokkeren. Dan weet je zeker dat zij jou niet meer kunnen benaderen en andersom. Hoe je dat doet, lees je hier: 

 

https://www.simyo.nl/blog/telefoonnummers-blokkeren-zo-doe-je-dat/

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer