De vraag is al vaker gesteld en antwoorden blijven uit.
ik krijg net e-mail en nog op de app nog op de site in te zien?
wat gaan jullie daar aan doen?
dank frans
De vraag is al vaker gesteld en antwoorden blijven uit.
ik krijg net e-mail en nog op de app nog op de site in te zien?
wat gaan jullie daar aan doen?
dank frans
Hoi Frans,
Bedankt voor andere formulering! Het kan inderdaad kloppen dat je gisteren een e-mail hebt gehad dat de factuur klaar stond maar deze vervolgens nergens te vinden was, dit was een foutje aan onze kant. Inmiddels zouden de facturen wel beschikbaar moeten zijn, kun je deze nu wel inzien in Mijn Simyo?
Groetjes,
Daisy
Keurig gedaan en nog beter op mijn spelling gelet. Hopelijk komt er antwoord en wordt je er NOG wijzer van!
Klopt Daisy. Ik ontvang een mail met het feit dat mijn factuur klaar staat en noch op de site, noch op de app is de factuur te zien en/of te downloaden.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.