.

Ik kreeg een email dat de factuur klaar stond maar kan deze niet inzien? Wat kan ik doen?

  • 19 July 2021
  • 6 reacties
  • 44 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties

De vraag is al vaker gesteld en antwoorden blijven uit. 
ik krijg net e-mail en nog op de app nog op de site in te zien?

wat gaan jullie daar aan doen?

dank frans


6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Frans,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Begrijp ik goed dat je een mail ontvangt dat de factuur klaar staat maar dat je deze vervolgens niet terug kunt vinden in Mijn Simyo?

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

@HMB Misschien kun je je vraag opnieuw stellen? Ik heb deze ook meerdere malen gelezen en ‘nog’ vervangen door ‘noch’, maar nog altijd word ik er niet wijzer van.

Klopt Daisy. Ik ontvang een mail met het feit dat mijn factuur klaar staat en noch op de site, noch op de app is de factuur te zien en/of te downloaden.

@HMB Misschien kun je je vraag opnieuw stellen? Ik heb deze ook meerdere malen gelezen en ‘nog’ vervangen door ‘noch’, maar nog altijd word ik er niet wijzer van.

Keurig gedaan en nog beter op mijn spelling gelet. Hopelijk komt er antwoord en wordt je er NOG wijzer van!

Reputatie 7

@HMB Bijzondere reactie geef jij me daar wel zeg 😳. Als je je post terug leest dan zul je het toch met me eens zijn dat hier niets van te maken valt? Of wel soms?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Frans,

 

Bedankt voor andere formulering! Het kan inderdaad kloppen dat je gisteren een e-mail hebt gehad dat de factuur klaar stond maar deze vervolgens nergens te vinden was, dit was een foutje aan onze kant. Inmiddels zouden de facturen wel beschikbaar moeten zijn, kun je deze nu wel inzien in Mijn Simyo?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer