.

Beantwoord

Ik kan de factuur niet downloaden op Mijn Simyo. Hoe kan dat?

  • 18 March 2018
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Badge
Krijg net een email maar kan de factuur niet downloaden.
Hoe kan dat.
Gaat om februari 2018
icon

Beste antwoord door Asma 18 March 2018, 14:47

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ook ik kan deze factuur niet downloaden, zal dit rapporteren aan een moderator.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Webmasterab,

Het probleem zou opgelost moeten zijn. Probeer het nu maar opnieuw.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Webmasterab,

Ontzettend balen dat jij je factuur niet kon downloaden.

Het klopt helemaal dat dit vanochtend niet helemaal goed ging. Hiervoor onze excuses! Inmiddels is het probleem verholpen en kun jij je factuur downloaden via Mijn Simyo.

Kom je er zo uit?

@Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge
Wil dit onderwerp sluiten omdat ik een goed antwoord heb maar hoe doe ik dat?
Reputatie 7
Badge +9
Onderwerpen worden niet afgesloten standaard, als ze als beantwoord gemarkeerd zijn is dat voldoende.
Badge
Onderwerpen worden niet afgesloten standaard, als ze als beantwoord gemarkeerd zijn is dat voldoende.

Bedankt voor uw reactie.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Webmasterab,

Ik zie dat je jouw topic had gerapporteerd en daarna ook een vraag had gesteld hier 🙂 Zoals Franswon al aangeeft, sluiten wij een topic/onderwerp eigenlijk nooit. Dit omdat andere forumusers soms aanvullende vragen hebben. Op deze manier hoeven ze dan niet zelf een topic aan te maken, maar kunnen ze deze aanvulling hier kwijt. Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet altijd prettig is om dan steeds meldingen te ontvangen hierover. Om deze reden zal ik een uitzondering maken en dit onderwerp sluiten. Dat betekent dat je er na mijn reactie geen reacties meer geplaatst kunnen worden. Ook niet door jou zelf.

Als je nog eens een onderwerp/topic hebt aangemaakt en je wilt geen meldingen meer ontvangen, hoef je eigenlijk alleen het mailtje te negeren wat je hierover krijgt. Zodra je klikt op de link over de nieuwe reactie die geplaatst is, gaan wij er vanuit dat je op de hoogte gehouden wilt worden en sturen we je opnieuw mails bij nieuwe reacties. Negeer je deze mail en bekijk je de nieuwe reactie niet? Dan sturen we je ook geen vervolgmails meer, tenzij je specifiek genoemd wordt door ons.

Je kunt in je profiel op het forum ook aangeven dat je geen mails meer wilt ontvangen van het forum. Let er wel op dat je dan nooit meer mails krijgt, ook niet als je een nieuw onderwerp hebt geopend waarvan je wel weer op de hoogte gehouden wilt worden.

Wil je er toch nog wat kwijt over dit topic, dan kun je mij altijd even een privéberichtje sturen. Je krijgt deze mogelijkheid door met je muis op mijn foto te gaan staan en te klikken op het envelopje rechtsboven in of door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Als je een nieuwe vraag wilt stellen kan dat natuurlijk altijd door een nieuw topic aan te maken 🙂

@Franswon, bedankt voor je uitleg!

Groetjes,
Angela