.

Beantwoord

Ik heb veel verbruik buiten mijn bundel, wat nu?

  • 23 March 2020
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

hee beste simyo , ik heb binne 2,5 dag een rekening van 188 ,80 cent . ik betaal normaal 22,00 euro iedereen bij mij heeft simyo , maar ik begrijp niet dat ik binne 2,5 dag een rekening van 188,80 cent heb kunnen opbouwen. en waarom hij nier gestopt is bij 100 euro.

 

normaal heb ik er geen probelemen mee maar ik kan het ook nu echt niet kwijt dat geldd en vin het echt heel jammer wantt dit was nooit de bedoeling om ee over te gaan normaal let ik er heel erg op en ja k weet niet echt wat nu ..

 

groeten dddv de vries

icon

Beste antwoord door Ray 23 March 2020, 08:43

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi,

Ik ben niet werkzaam bij Simyo maar kan je als klant, hopelijk, wel vast een beetje op weg helpen met de vraag waarom het zo hard is gegaan. 

Lees om te beginnen deze blog even door om te weten welke app de boosdoener was en hoe je zelf maatregelen kan nemen. Simyo kan en mag namelijk niet zien waaraan je MB’s opgaan, allen hoeveel en wanneer. Hou er ook rekening mee dat Simyo de gegevens met vertraging ontvangt. Wat wel realtime is zijn de 80 en 100% berichten over je verbruik. Heb je die niet ontvangen of misschien gemist? 

Een blokkade voor hoogverbruik wordt ingesteld bij € 100 per 24u of € 250 per week. Het kan dus zijn dat je minder dan € 100 per 24u hebt verbruikt en daarom niet bent afsloten voor uitgaand verkeer. 

Een Simyo medewerker is te herkennen als moderator en zal hier zeker reageren. Wacht hier verder ook nog even geduldig op. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi deemiee,

 

Super balen dat dit gebeurd is! Ik raad je zeker aan de links van Ray door te nemen en te achterhalen wat er precies is gebeurd. Heb je de sms'jes wel ontvangen van Simyo? 

 

Kun jij mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Thanks Ray!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer