.

Beantwoord

Ik heb per ongeluk buiten mijn bundel gebeld. Wat nu?

  • 30 April 2019
  • 1 reactie
  • 313 Bekeken

Beste Simyo,

Tot mijn grote schrik heb ik blijkbaar veel buiten mijn bundel gebeld deze maand en moet ik ongeveer 27 euro bijbetalen. Ik heb nooit een bericht gekregen dat ik al in de buurt van de limiet van mijn bundel kwam of er overheen ben gegaan. Bij internetten, wat ik soms zonder bundel doe, krijg ik wel netjes een waarschuwing. Ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Normaal kom ik nauwelijks in de buurt van mijn bundellimiet dus dit is allemaal nieuw voor me. Ik had ook niet verwacht dat het dan ook zo veel extra zou kosten ineens. Ik wil best wat meer betalen, maar dat laatste telefoontje van €23, daar had ik wel een dag mee gewacht als ik had geweten dat ik niet meer binnen mijn bundel zat.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen dit in de toekomst te voorkomen, wat moet ik doen om erachter te komen wanneer mijn bundel op is?
En ik wil jullie vragen of er iets aan dat bedrag te doen is. Dat is een gunst die ik zeer zou waarderen.

Ik zal volgende keer zelf ook proberen beter op te letten! En als ik weer een hectische maand tegemoet ga zal ik voor de zekerheid een grotere bundel nemen.

Vriendelijke groeten,
Immanuel
icon

Beste antwoord door Kevin 1 May 2019, 17:09

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Immanuel_G,

Welkom op het Simyo forum!

Wat zonde dat er zoveel kosten gemaakt zijn voor bellen buiten je bundel. Het klopt dat je geen waarschuwing krijgt wanneer je belminuten (bijna) op zijn. Deze optie is er alleen voor het gebruik van internet.

Om de hoogte van je belbundel in de gaten te houden, hebben we de Mijn Simyo app. Hier kun je ten allen tijden je overige belminuten nakijken. Zo weet je altijd hoeveel tegoed je nog hebt. Bij het gebruik van internet, is het mogelijk dat je verbruik doorloopt op de achtergrond, zonder dat je je toestel actief gebruikt. Dat is de reden dat we hier wel waarschuwingen voor sturen per sms.

Ik kan me voorstellen dat je dit gesprek niet gevoerd zou hebben als je had geweten dat je geen belminuten meer over had. Helaas kan ik niets doen aan de gemaakte kosten. Ik wil je dus adviseren om het verbruik beter in de gaten te houden. Gelukkig is vandaag de nieuwe maand begonnen en heb je dus een nieuwe belbundel gekregen.

Sorry dat ik niet meer voor je kan betekenen. mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Groetjes,

Kevin

Reageer