.

Ik heb onterecht aansluitkosten betaald. Krijg ik die nog terug?

  • 25 February 2020
  • 1 reactie
  • 605 Bekeken

Ik ben pas overgestapt van prepaid naar abonnement. Ik zat al bij simyo prepaid en heb toen een abonnement aangevraagd. Toen zijn er service kosten op mijn factuur verschenen (15 euro). Omdat ik niet op de hoogte was van dat er bepaalde voorwaarden aanzaten om daar geen servicekosten aan vast te knopen zou ik de 15 euro terug krijgen. Dit is 2x gezegd via een app gesprek met een collega van jullie. Er werd ook gezegd dat ik dat dan op mijn volgende factuur zou zien. Ik krijg nu alleen weer een factuur van de normale 10 euro, maar niks van die 15 euro die ik nog terugkrijg. Dus waar blijft de 15 euro die ik nog tegoed heb? 

Ik ben benieuwd naar uw antwoord


1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Joejoe, 

Welkom op ons forum! :blush:

Zo te zien is de vergoeding van die € 14,99 verwerkt op je factuur van februari. Die wordt over een maand geïncasseerd! Of in jouw geval dus helemaal niet aangezien je maar € 10,- aan abonnementskosten betaalt. In dat geval wordt het restant van € 4,99 overgeheveld naar je factuur van maart, die eind april wordt geïncasseerd. En dan is het weer helemaal rechtgetrokken! 

Heb je hier nog vragen over? Let me know :innocent:

Groetjes, 
Bas

Reageer