.

Beantwoord

Ik heb onbewust hoogverbruik. Wat nu?

  • 1 November 2018
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Hoi Simyo,

ik kom zojuist terug van de kapper en nu blijkt dat ik tijdens mijn knipbeurt van 3 kwartier bijna 200 euro aan internetkosten heb gemaakt! Ontzettend stom, waarschijnlijk ligt het aan een veranderde instelling voor iCloud, anders kan ik dit niet verklaren want ik heb dit nog nooit gehad! Ik zag op dit forum bij anderen dat soms bij de eerste keer een coulanceregeling wordt getroffen, kunnen jullie ook iets voor mij betekenen? Ik heb de 100 euro aanbetaling al betaald omdat ik zo snel mogelijk weer van mijn Sim gebruik wilde maken.

Alvast heel erg bedankt!

Groeten,

Tjebbe
icon

Beste antwoord door Sarah 2 November 2018, 14:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Tjebbe,

Welkom op het forum! :D

Oei, dat is een dure knipbeurt geweest! We snappen inderdaad dat het weleens mis kan gaan met het internetverbruik, dat kan iedereen overkomen. Het verbruik kan zeker veroorzaakt zijn door de iCloud-instellingen. In deze blog staan nog wat handige tips om hoog dataverbruik te voorkomen.

Ik zal gelijk een verzoek indienen bij de financiële afdeling voor een tegemoetkoming. De aanbetaling wordt hierin meegenomen.

We houden je op de hoogte zodra het verzoek in behandeling is genomen, goed?

Groetjes,
Sarah
Hoi Sarah,

Heel erg bedankt voor je antwoord en het indienen van het verzoek bij de financiële afdeling. Hopelijk komt er iets uit!

Ik hoor het graag als er meer info is!

Groeten,
Tjebbe
Reputatie 2
Badge +1
Ik hoop het ook, Tjebbe!

Helaas is de financiële afdeling niet aanwezig in het weekend, dus we moeten nog heel eventjes geduld hebben.

Ik wens je nog een fijn weekend!

Groetjes,
Sarah
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Tjebbe,

Goed nieuws! Ik heb je zojuist een mail gestuurd met gedetailleerde informatie over de coulance.

Ik hoop dat je wat hebt gehad aan de tips van de blog. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Sarah

Reageer