.

Beantwoord

Ik heb hoogverbruik, wat kan ik doen?

  • 9 September 2021
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Hoi simyo,

Afgelopen zaterdag kreeg ik de schrik van mij leven mijn simyo rekening was enorm hoog opgelopen. Ik kreeg uiteindelijk om 10.00uur melding dat het geblokkeerd was om hogere kosten te krijgen. Mijn rekening stond inmiddels op €252.00  binnen 10 min nadat de melding geblokkeerd kwam werd mijn rekening echter nog eens met 200 verhoogd hoe kan dit? En waarom heb ik geen melding gekregen op het moment dat ik op 80% verbruik zat wat in jullie voorwaarden staat.

Gr.sandra

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 9 September 2021, 16:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Sandra, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Het is heel begrijpelijk dat je enorm bent geschrokken van zulke hoge kosten! Zeker als je de waarschuwings-sms'jes niet voorbij hebt zien komen. Op jouw aansluiting is te zien dat onze sms'jes wel correct zijn verzonden, namelijk op de volgende momenten: 

 

04-09-2021, 09:39:02 Waarschuwings-sms 100%
04-09-2021, 09:35:57 Waarschuwings-sms 80%

 

Zou je deze tijden kunnen checken in jouw sms-box? Dan zal je daar waarschijnlijk de sms'jes terugvinden. 

 

Het is een vervelende situatie en je wilt natuurlijk ook graag weten waar het verbruik vandaan komt en wat je zou kunnen doen om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen. Je kan namelijk een hoop voorkeursinstellingen wijzigen om ongewenst en ongemerkt verbruik tegen te gaan. daarom zou ik je willen aanraden om dit blog goed door te nemen met je telefoon ernaast. In dit blog staan namelijk een heleboel handige tips en tricks. 

 

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten! 

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Ik heb mijn berichten box bekeken en enige wat ik gekregen heb is om 10.05 op 4 sept is dat internet afgesloten is vanwege hoge kosten die andere sms'jes zitten niet in mijn berichten box. Dit kreeg ik wederom om 10.20 maar de berichten van 80% en 100% zijn niet bij mij terecht gekomen.

Gr.sandra 

Reputatie 5
Badge +2

Beste Sandra,

 

Wat gek dat je deze sms’jes nergens kunt vinden! Graag doe ik hier verder onderzoek naar door de netwerk specialisten te contacteren.

Zou je mij een privé berichtje willen sturen? Dit gesprek kan je openen via deze link. Dan gaan we daar samen verder :)

 

Groetjes,

Veerle

Reageer