.

Beantwoord

Ik heb hoogverbruik, maar een tussentijdse betaling lukt niet. Hoe kan dit?

  • 15 November 2016
  • 8 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb de volgende melding vanwege dat ik hoge kosten heb gemaakt buiten mijn bundels.

"Je hebt € 0,- kosten buiten je bundels
Je nummer is tijdelijk geblokkeerd. Betaal alvast €0,- om weer te kunnen bellen"

Als ik vervolgens op de 'betaal met iDeal'-knop klik, vervolgens bij 'Kies je bank' op ABN AMRO en op de 'ga verder'-knop klik, krijg ik de melding: "Hé, hier gaat wat mis... De pagina laadt niet, probeer het later nog eens. blablabla.. Error code: 2.1"

Ik heb dit nu al op verschillende dagen geprobeerd, tot heden telkens dezelfde melding.

Hoe kan ik nu de blokkade opheffen????
icon

Beste antwoord door Asma 16 November 2016, 09:47

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Rosalie15,

Sorry hoor, maar ik moest gewoon lachen, het lijkt een prachtige grap.... maar jammer genoeg is je nummer wel geblokkeerd. Alleen een moderator heeft hier inzicht, je zult daarom even moeten wachten tot een moderator dit oppikt.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Rosalie,

erg apart, ik denk dat je de betaling sowieso niet kan doen omdat je dan 0 euro wilt gaan betalen en ja dat kan niet.
Waarschijnlijk kan een moderator je blokkering opheffen.

Groet Paul.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rosalie15,

Welkom op het Forum!

Oei, erg vervelend dat het je niet lukt om een tussentijdse betaling te doen! Ik heb je aansluiting er gelijk bij gepakt en zie dat dit komt doordat het hoogverbruik is ontstaan in oktober. Omdat je verder geen openstaande facturen hebt, heb ik je simkaart voor je gedeblokkeerd. Als jij je telefoon voor vijf minuutjes even uit- en aanzet, dan kun jij je simkaart hierna probleemloos gebruiken.

Mocht je nog andere vragen hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten!

@ franswon, flauwe grap van ons, hè? Denk dat Rosalie15 hier alleen niet om kon lachen. :P

@ PaulH, bedankt!

Groetjes,
Asma
Thnxxx Asma!

Wel btje vervelend dat systeem dan geen rekening houdt met feit dat er geen openstaande facturen staan. Wellicht iets om door te geven aan Wijzigingenbeheer...
BTW Puberdochter Rosalie kon inderdaad niet lachen, maar moederlief wel! Ze heeft haar lesje geleerd.... HOOP IK!!!! En ze betaalt uiteraard zelf de extra kosten terug... moet ze heeel veeel voor werken... gniffelgniffel... #eigenschulddikkebult
Hihi nee ik vond het inderdaad totaal noet grappig zoals mijn moeder al zei haha nog 100 euro te gaan maar ik ben blij dat ik straks weer kan bellen haha dankjewel voor je antwoord!
Reputatie 5
Badge +6
:D
Mooi dat het probleem is opgelost.
Nog als tip:
Als het om buiten je internetbundel ging zou ik aanraden een databeheer app te installeren zoals DataEye of Opera Max.

Groet Paul.
Badge +7
Hooi Rosalie15,

Zitten jullie met zijn tweeën op 1 account? Dat vind ik juist enorm grappig om te lezen 😃 Ik kan me voorstellen dat jij deze kosten niet grappig vond, zeker als je moeder dit heel stiekem wel heel grappig vindt :P

De simkaart was nog niet gedeblokkeerd, omdat de aanbetaling nog niet binnen is. De factuur wordt volgende week geïncasseerd. Asma heeft je simkaart alvast gedeblokkeerd, omdat deze factuur volgende week toch betaald wordt en je verder geen openstaande rekeningen had. Normaal gesproken zou je simkaart pas worden gedeblokkeerd zodra de factuur is geïncasseerd, of wanneer de aanbetaling binnen is. Gelukkig kun je nu alvast weer bellen en internetten :)

Als jullie hier nog vragen over hebben, hoor ik dat graag!

Groetjes,
Samantha

@ PaulH, bedankt voor de tip! 🙂

Reageer