.

Beantwoord

Ik heb hoogverbruik door internet. Kunnen jullie me hierin tegemoetkomen?

  • 19 September 2015
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Badge
Hoi Simyo,

Ik ben al een aantal jaar lid van Simyo en zat af en toe wel eens een eurootje over mijn bundel. Deze maand zit ik ineens ruim 100 euro over mijn bundel, hoogverbruik. Ik snap echt niet hoe dit kan, ik schrok er nogal van toen ik 'mijn simyo' opende. Normaal krijg ik ook altijd een melding op mijn telefoon dat mijn halve bundel is verbruikt en wanneer hij helemaal op is, maar deze kreeg ik ook niet.

Ik heb sinds deze maand een nieuwe telefoon en ik denk dat ik daarop 4G heb gebruikt ipv 3G, dat hij daarom zo snel op was. Verder kan ik geen oorzaak bedenken.

Nu heb ik ook al een aanbetaling gedaan omdat mijn nummer geblokkeerd was, echter is dat nogsteeds niet opgeheven nadat ik het betaald heb. Niet heel handig aangezien ik nu nogsteeds niet kan bellen/internetten (ik heb al 500 mb bijgekocht).

Op het forum zag ik dat meerdere mensen hoogverbruik hebben gehad en dat jullie deze mensen tegemoet kwamen, kunnen jullie voor mij ook iets betekenen?

Ik hoor het graag!

Groetjes Marjon
icon

Beste antwoord door Tiury 22 September 2015, 10:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Marjonw,

Hèh, wat balen dat je tegen zulke kosten aan bent gelopen. Het kan inderdaad alles te maken hebben met je nieuwe telefoon. Voor we daar verder op in gaan, heb ik meteen je aansluiting weer geactiveerd. Deze hoort binnen 3 dagen automatisch te worden gedeblokkeerd, maar dit is helaas niet het geval geweest bij jou. Als je de telefoon even opnieuw opstart, kun je weer bellen.

Dan je telefoon. Het is (voor we nadenken over een tegemoetkoming) handig dat we eerst de boosdoener achterhalen. We kunnen je tegemoetkomen, maar dat is eenmalig. Mocht het nog eens gebeuren, dan is dit voor eigen rekening.

Heb je al de kans gehad om in je telefoon te checken wat er voor dit verbruik heeft gezorgd? In deze blog leggen we uit hoe je dit kunt achterhalen. Daarnaast geven we hier tips hoe je dit in de toekomst kunt voorkomen.

Laat je ons weten of je de boosdoener hebt kunnen vinden?

Groetjes, Tiury

Reageer