Ik ben al een aantal jaar lid van Simyo en zat af en toe wel eens een eurootje over mijn bundel. Deze maand zit ik ineens ruim 100 euro over mijn bundel, hoogverbruik. Ik snap echt niet hoe dit kan, ik schrok er nogal van toen ik 'mijn simyo' opende. Normaal krijg ik ook altijd een melding op mijn telefoon dat mijn halve bundel is verbruikt en wanneer hij helemaal op is, maar deze kreeg ik ook niet.
Ik heb sinds deze maand een nieuwe telefoon en ik denk dat ik daarop 4G heb gebruikt ipv 3G, dat hij daarom zo snel op was. Verder kan ik geen oorzaak bedenken.
Nu heb ik ook al een aanbetaling gedaan omdat mijn nummer geblokkeerd was, echter is dat nogsteeds niet opgeheven nadat ik het betaald heb. Niet heel handig aangezien ik nu nogsteeds niet kan bellen/internetten (ik heb al 500 mb bijgekocht).
Op het forum zag ik dat meerdere mensen hoogverbruik hebben gehad en dat jullie deze mensen tegemoet kwamen, kunnen jullie voor mij ook iets betekenen?
Ik hoor het graag!
Groetjes Marjon
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie