Beste,
Ongeveer een jaar geleden heb ik een abonnement voor mijn moeder afgesloten bij jullie, in samenwerking met KPN waardoor ze een bundel Simyo Compleet van 200 belminuten/sms en 2GB internet per maand voor €10,-.
Dit beviel prima, ze maakt niet veel gebruik van internet, dus haar bundel past prima bij haar verbruik.
Helaas kreeg ze vandaag, tot grote schok, een sms dat haar bundel op was. Ik ging voor haar in de app kijken, en hier stond opeens een rekening van €106,69 waarvan €96,96 buiten haar bundel. Ze heeft waarschijnlijk geskyped met mijn zus in Engeland via haar mobiele data in plaats van via haar wifi, een fout die ze zeker niet vaker gaat maken omdat ze al amper rond kan komen iedere maand.
Mijn vraag is of jullie hier een regeling voor hebben om dit bedrag eventueel eenmalig kwijt te schelden?
Aan de geschiedenis van het internet verbruik is ook te zien dat mijn moeder geen grote internet verbruiker is, en dit een domme fout was.
Ik hoor graag of jullie hierin mee kunnen denken en met een oplossing kunnen komen.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet.
LW
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk originele reactie